Geplaatst: 14 juli 201410 jaren comment_2212628 Welke babes van dit WK(supporters en WAG's) hebben indruk op je nagelaten? Ik trap wel af! Antonella Roccuzzo, vriendin van Messi Voor mij 1 van de mooiste vrouwen op deze planeet, period. Rafaella Szabo, vriendin van Axel Witsel COLOMBIA <3 Again Colombia! Ann-Kahtrin Brömmel, vriendin van Mario Götze Welke zijn jouw favorieten? >>> Door Jesperkaj: Alleen posten met een plaatje van een WK babe/WAG. Hier gelden dezelfde regels als in dit topic. Verdere discussies via PB!<<<
Geplaatst: 14 juli 201410 jaren comment_2212632 Axelle Despiegelaere! (België) Alleen jammer van haar jachtfoto. Iemand van België (Naam niet bekend volgens mij)
Geplaatst: 14 juli 201410 jaren comment_2212647 >>> Door Jesperkaj: Alleen posten met een plaatje van een WK babe/WAG. Hier gelden dezelfde regels als in dit topic. Verdere discussies via PB!<<<
Geplaatst: 14 juli 201410 jaren comment_2212684 Mexico: http://instagram.com/p/p1X_rWj0lR/ Maar even in een code gedaan, want hij bugt steeds als ik dat niet doe. Bewerkt: 14 juli 201410 jaren door Nyltje
Geplaatst: 14 juli 201410 jaren comment_2212692 Sara Carbonero (vrouw van Casillas): Coleen Rooney (vrouw van Wayne Rooney): Fanny Neguesha (vriendin van Balotelli): Shakira (vrouw van Piqué): Irina Shayk (vriendin van Cristiano): Bewerkt: 14 juli 201410 jaren door TekaLoca
Welke babes van dit WK(supporters en WAG's) hebben indruk op je nagelaten?
Ik trap wel af!
Antonella Roccuzzo, vriendin van Messi
Voor mij 1 van de mooiste vrouwen op deze planeet, period.
Rafaella Szabo, vriendin van Axel Witsel
COLOMBIA <3
Again Colombia!
Ann-Kahtrin Brömmel, vriendin van Mario Götze
Welke zijn jouw favorieten?
>>> Door Jesperkaj: Alleen posten met een plaatje van een WK babe/WAG. Hier gelden dezelfde regels als in dit topic. Verdere discussies via PB!<<<