Jump to content
  • Reacties 55
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

43 leden hebben gestemd

1. 1. Willen wij een 3e garage+appartement?

• Ja!!!!!
      34
    • Nee!!!!
      9

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2215340

Ik ben serieus echt toe aan een 3e garage. AL mijn auto's zijn auto's die ik absoluut niet kwijt wil. Alles is perfect gepimpt zo als ik het wil maar wil nog zoveel auto's hebben. :( :( :( Wil een 3e garage!!!

Geplaatst:
comment_2215677

Het zou leuk zijn als je naast 2 appartementen ook nog een losse garage zou kunnen kopen. Dat je bijvoorbeeld in Paleto bay en in hartje Los Santos een stulpje hebt en ergens in een achterwijk/industrieterrein nog een kleine garage met je snelste supercars, klaar voor gebruikt te worden in een streetrace. (2 Fast 2 Furious style)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2233414

waarom 3 garage's je kan toch maar in 1 auto tegelijk rijden. ik stem nee. 20 auto's is al goed genoeg als je dan een andere auto wilt dan kun je een auto waarop je uitgekeken bent weg doen.

Nu kun je je 20 favo voertuigen stallen en met een 3e garage kun je nog 10 extra favo voertuigen stallen dus waarom niet :)? Ik hoop dat er nog eentje bij komt :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.