Geplaatst: 24 december 200321 jaren comment_706 Laat zien hoe goed je bent in Dodo vliegen met behulp van screenshots en filmpjes! Dus geen reacties zoals hoe doe je dat die verwijder ik! doe dat maar in andere topics! <_< Plaats hier onder dus alleen Dodo screens en filmpjes! andere zooi verwijder ik! Laat dus zien dat je beter bent dan mij <_<
Geplaatst: 2 juni 200619 jaren comment_431346 M'n record is nu 42 seconden,maar ik heb tot nu altijd de "onzichtbare" solid delen van de callahin bridge geraakt :$ .
Geplaatst: 6 juli 200618 jaren comment_459737 ik heb een dodo met lange vleugels (mod), mag ik daar ook screens van posten? hij is niet veranderd in makkelijkheid van besturing...
Geplaatst: 7 juli 200618 jaren comment_460403 ik heb een dodo met lange vleugels (mod), mag ik daar ook screens van posten? hij is niet veranderd in makkelijkheid van besturing... Het is de bedoeling van dit topic dat je hier screenshots plaatst
Geplaatst: 9 september 200618 jaren comment_505004 ik vloog vanaf de callahan bridge tussen de gebouwen door zo het vliegveld op.. weet nii meer hoe lang het was maar ik deed het zonder cheats ofzo
Geplaatst: 25 november 200618 jaren comment_548921 Ligt het nou aan mij of is de screen van lance Dance precies hetzelfde als die van RoxOrZ??? Onntopic: Screens heb ik niet, maar mijn record is ongeveer 5 seconden Bewerkt: 25 november 200618 jaren door Pennywise-The-Clown
Geplaatst: 14 december 200618 jaren comment_559843 Haha, het is mij eindelijk ook gelukt, record staat nu op 26 seconden, toen ik net de lucht in was en goed veranderde het camerabeeld waardoor ik helemaal niet goed meer kon sturen. Was wel beetje jammer. Maakte meteen ook een halve looping :lol: . En hier was ik bezig met die half-looping. Ik heb er nog één, áls ik in de lucht ben, plaats ik er ook wel meteen genoeg :lol: . Is dat met mods gebeurd of niet, want ik krijg hem echt niet langer dan 5 seconden in de lucht hoor.
Geplaatst: 14 december 200618 jaren comment_559854 Nee hoor, dit kan allemaal zonder cheats of mods. Je moet alleen de techniek onder de knie krijgen. Voor meer informtie daarover kan ik je doorverwijzen naar dit topic, waar Bling en ik het uileggen. Veel succes!
Geplaatst: 15 december 200618 jaren comment_560193 Een Screenshot of een Filmpje heb ik niet want ik weet niet hoe je die moet maken. Maar ik kan wel vertellen mijn record is 5 seconden.
Geplaatst: 2 januari 200718 jaren comment_574003 Ik snap niey hoe je zo goed kunt vliegen ik haal maar de 5 sec.! wie kan me ff uitleggen!
Geplaatst: 2 januari 200718 jaren comment_574006 Ik snap niey hoe je zo goed kunt vliegen ik haal maar de 5 sec.!wie kan me ff uitleggen! Nee hoor, dit kan allemaal zonder cheats of mods. Je moet alleen de techniek onder de knie krijgen. Voor meer informtie daarover kan ik je doorverwijzen naar dit topic, waar Bling het uitlegt ik nog een filmpje + uitleg geef.Veel succes!
Geplaatst: 2 januari 200718 jaren comment_574010 Hoe krijgen jullie het voor elkaar wie kan mij even uitleggen wat een goeie tactiek is... ik zit al de hele middag te gamen en probeer dat ding de lucht in te krijgen. Me record is 8 seconden! Ik snap niey hoe je zo goed kunt vliegen ik haal maar de 5 sec.! wie kan me ff uitleggen! Nee hoor, dit kan allemaal zonder cheats of mods. Je moet alleen de techniek onder de knie krijgen. Voor meer informtie daarover kan ik je doorverwijzen naar dit topic, waar Bling het uitlegt ik nog een filmpje + uitleg geef.Veel succes! Ik doe het met de XBOX! kan het daar ook?
Geplaatst: 2 januari 200718 jaren comment_574022 Ik snap niey hoe je zo goed kunt vliegen ik haal maar de 5 sec.! wie kan me ff uitleggen! Nee hoor, dit kan allemaal zonder cheats of mods. Je moet alleen de techniek onder de knie krijgen. Voor meer informtie daarover kan ik je doorverwijzen naar dit topic, waar Bling het uitlegt ik nog een filmpje + uitleg geef.Veel succes! Ik doe het met de XBOX! kan het daar ook? natuurlijk! Alleen zijn de instellingen wat anders.. Die weet ik niet uit mijn hoofd. Ik zal vanmiddag even op mn xbox kijken voor je! Bewerkt: 2 januari 200718 jaren door Bassiej26
Geplaatst: 4 januari 200718 jaren comment_576172 het is me eindelijk gelukt om een fatsoenlijke vlucht te maken met de dodo Bewerkt: 4 januari 200718 jaren door Dutchpad
Laat zien hoe goed je bent in Dodo vliegen met behulp van screenshots en filmpjes!
Dus geen reacties zoals hoe doe je dat die verwijder ik!
doe dat maar in andere topics! <_<
Plaats hier onder dus alleen Dodo screens en filmpjes!
andere zooi verwijder ik!
Laat dus zien dat je beter bent dan mij <_<