Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_186939 ik heb een hummer gedownload voor gta sa. en geprobeert hem te instaleren. maar het intrieur is aan de binnnenkant niet goed het is gewoon wit en de ramen zijn doorzichtig weet iemand wat ik fout doe want het is een duitse readme en kan geen duits Bewerkt: 22 juli 200519 jaren door little_gangstar
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_187153 Het ligt niet aan jouw, maar aan de bestanden/maker. Hij heeft de texturen er niet (goed)bijgedaan.
Geplaatst: 22 juli 200519 jaren Auteur comment_187216 owkey bedankt ik dacht al heb toch alles goed gedaan
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189089 Hoe maak je zo nou iets kun je het niet eens een beetje uitleggen ik heb 3ds max en sketchup maar ik snap nu niet goed hoe je dan een auto maakt want met 3ds max kan je geen lijnen trekken (ik toch niet of ik weet niet hoe het moet) Wil er iemand aub gewoon een beetje uitleg geven :unsure: Bewerkt: 24 juli 200519 jaren door meetlat
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren Auteur comment_189092 Hoe maak je zo nou iets kun je het niet eens een beetje uitleggen ik heb 3ds max en sketchup maar ik snap nu niet goed hoe je dan een auto maakt want met 3ds max kan je geen lijnen trekken (ik toch niet of ik weet niet hoe het moet)Wil er iemand aub gewoon een beetje uitleg geven :unsure: warom vraag je deze vraag in dit topic.:wacko: kijk eens bij de tutorial hier is de link tutorial
ik heb een hummer gedownload voor gta sa.
en geprobeert hem te instaleren.
maar het intrieur is aan de binnnenkant niet goed het is gewoon wit
en de ramen zijn doorzichtig
weet iemand wat ik fout doe want het is een duitse readme en kan geen duits
Bewerkt: door little_gangstar