Geplaatst: 15 juli 201410 jaren comment_2213312 Hallo ! Al een tijdje wil ik een game computer na lang sparen heb ik dan de 800 bereikt . Graag zou ik dan ook een game computer hebben van de 700-800 euro het mag 850 zijn . Ik zit al een tijdje rond te kijken en heb besloten om hier eentje te kopen http://gamecomputers.nl Nu ik heb een computer gevonden maar weet niks af van samenstellen dus vraag ik het aan jullie Het gaat om deze computer: http://gamecomputers...ro/cerebro-amd/ Budget: 800-850 Doel: Gamen en internet Desktop of laptop: desk Merk pc of samengesteld: samengesteld Benodigde randapparatuur: De muis Sharkoon FireGlider (Zwart) en het gratis toetsebord bij speciale acties Besturingssysteem: Windows 8.1 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Neen. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Het word door gamecomputers.nl zelf inelkaargestoken Extra koeling (voor overklokken)?: Neen. Ik heb wel een paar eisen: -De behuizing hetzelfde laten draadloze netwerkcontroller ASUS PCE-N15 300N [/size][/font][/color] De spellen dat ik hierop ga spelen zijn GTAIV,GTAV,Sims3,Sims4,Minecraft ,..... Alvast bedankt ! Ik koop hem op deze site ! Omdat ik te lui ben één poot uit te steken Bewerkt: 15 juli 201410 jaren door skullz-000
Geplaatst: 16 juli 201410 jaren comment_2213862 koop niet van game-pc.nl maar dan van gamecomputers.nl. of van alternate of zoek iemand in je familie die verstand heeft van computers. ze zetten zo een pc in elkaar en hup laten bezorgen. zij kunnen hem dan ook in elkaar zetten als dat nodig is
Geplaatst: 17 juli 201410 jaren Auteur comment_2213920 Is deze goed genoeg ? met het volgende: Moederbord: GIGABYTE GA-Z97X-Gaming 3 Processor:Intel Core i5 4460 Haswell (4x 3200 MHz) Quad C Geheugen RAM : 8GB DDR3 1600Mhz 2x 4GB (Crucial Ballistix - Dual Videokaart: nVidia GTX 750 Ti (EVGA GeForce GTX 750 Ti - 20
Geplaatst: 17 juli 201410 jaren comment_2213924 Dat is goed. Had het voor de zekerheid met mijn pc vergeleken. (BF3 ultra, Watch Dogs medium/high Gta IV Ultra) en de procesor was iets slechter, maar er zat heel weinig verschil tussen. En de videokaart was 10x beter. Dus met die pc kan je wel wat.
Geplaatst: 17 juli 201410 jaren comment_2213987 Hmm. Ik denk dat je beter voor de 760 kan gaan.. Die doet het een flink stuk beter in alle benchmarks.. (bron)
Geplaatst: 17 juli 201410 jaren comment_2213996 Hmm. Ik denk dat je beter voor de 760 kan gaan.. Die doet het een flink stuk beter in alle benchmarks.. (bron) Maar zo kan je wel bezig blijven, de 760 is namelijk bijna 2 keer zo duur Dan kan je ipv de 760, de MSI 770 weer beter nemen en ga zo maar door
Geplaatst: 17 juli 201410 jaren comment_2214108 Je kan natuurlijk altijd even zoeken op: , , of andere zware games, dan kan je ongeveer zien wat die videokaart aan kan.
Geplaatst: 17 juli 201410 jaren comment_2214140 Hmm. Ik denk dat je beter voor de 760 kan gaan.. Die doet het een flink stuk beter in alle benchmarks.. (bron) Maar zo kan je wel bezig blijven, de 760 is namelijk bijna 2 keer zo duur Dan kan je ipv de 760, de MSI 770 weer beter nemen en ga zo maar door False. De 750Ti is minimaal 140 euro, de 760 is 210 euro- da's 70 euro van die 2x vandaan. En als je kijkt naar de benchmarks, dat is toch wel op zijn minst 3x zo goed (Van onspeelbaar naar een lekkere framerate)
Hallo !
Al een tijdje wil ik een game computer na lang sparen heb ik dan de 800 bereikt . Graag zou ik dan ook een game computer hebben van de 700-800 euro
het mag 850 zijn .
Ik zit al een tijdje rond te kijken en heb besloten om hier eentje te kopen
http://gamecomputers.nl
Nu ik heb een computer gevonden maar weet niks af van samenstellen dus vraag ik het aan jullie
Het gaat om deze computer:
http://gamecomputers...ro/cerebro-amd/
Budget: 800-850
Doel: Gamen en internet
Desktop of laptop: desk
Merk pc of samengesteld: samengesteld
Benodigde randapparatuur: De muis Sharkoon FireGlider (Zwart) en het gratis toetsebord bij speciale acties
Besturingssysteem: Windows 8.1
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Neen.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Het word door gamecomputers.nl zelf inelkaargestoken
Extra koeling (voor overklokken)?: Neen.
Ik heb wel een paar eisen:
-De behuizing hetzelfde laten
draadloze netwerkcontroller ASUS PCE-N15 300N [/size][/font][/color]
De spellen dat ik hierop ga spelen zijn GTAIV,GTAV,Sims3,Sims4,Minecraft ,.....
Alvast bedankt !
Ik koop hem op deze site ! Omdat ik te lui ben één poot uit te steken
Bewerkt: door skullz-000