Jump to content
Geplaatst:
comment_2213758

logo_v5_wip.png

Ontwikkelaar: Psyonix

Uitgever: Psyonix

Genre: Voetbal... ish

Platform: PC, Playstation 4

Aantal spelers: 1-8

Release: 7 Juli 2015

Demo: /

Rocket League is een voetbal-achtig spel met maximaal acht spelers (Twee, vier, zes of acht) waar iedere persoon over een voertuig beschikt (de battle-car) en er is één grote bal in het veld. De bedoeling is, zoals bij voetbal, om met behulp van teamplay (en geluk bloos.gif) de bal in het doel te schieten, of te redden. Er zitten boosts in het stadion, waarmee je de auto kan versnellen, en ook laten vliegen, om de bal vanuit de lucht het doel in te schieten- of hem er juist uit te houden. 10/10, would alphatest again. Je kan overigens ook tegen bots spelen om te oefenen. Ook is er cross-play tussen PC en PS4, maar er is geen functie voor vriendschap tussen de twee platforms, tot zover ik weet.

Ik raad het je echt aan om het te proberen. Ik verwachtte er zelf niet veel van. Was pleasantly surprised!

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 78.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2422687
2 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Hoelaat spelen we jongens? 19:30?

Ik vind het prima.

Overigens gisteren (stiekem) geoefend, maar het ging nog steeds niet best. 
Blijf te veel kansen missen.

Geplaatst:
comment_2422707
4 uur geleden, Dexist zei:

Pfft PC mensjes. :( 

Maar kzal er zijn rond die tijd :tu: 

Hoe join in die private sessie eigenlijk? @KaiSkillzz, btw mijn steam naam is ook gewoon dexist, voor als je me wilt inviten. 

Ik kan je niet inviten, maar ik kan dus wel een privésessie aanmaken. De naam van de sessie zal GTAF zijn en het wachtwoord ook GTAF. 

Geplaatst:
comment_2422727

Nou, het begin was leuk maar het einde was ronduit kut. :{ Eerst even lekker inkomen is prima, maar jongens, wtf. De hele tijd dezelfde oneerlijke teams, goals die keer op keer genakt worden en bij basketbal een te agressieve bot die alles verneukt. Leuk dat jullie er waren maar plz, volgende keer anders... :N

Geplaatst:
comment_2422733
49 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Nou, het begin was leuk maar het einde was ronduit kut. :{ Eerst even lekker inkomen is prima, maar jongens, wtf. De hele tijd dezelfde oneerlijke teams, goals die keer op keer genakt worden en bij basketbal een te agressieve bot die alles verneukt. Leuk dat jullie er waren maar plz, volgende keer anders... :N

Vond het qua teams wel meevallen, ik ahd voor mijn gevoel toch vaak andere mensen op mijn team

Geplaatst:
comment_2422763

Aan het begin van de avond ging ik nog goed maar aan het einde was het echt slecht.

Verder nog een paar mensen van scoren weten af te houden waaronder @Danger_dog_guy_7 :puh:

Teams vond ik ook meevallen eigenlijk maar snap dat het voor de wat mindere speler niet eerlijk is.

Bedoel op een gegeven moment waren er een paar potjes dat alle goeie bij elkaar zaten.

Gelukkig kon ik nog makkelijk meekomen maar snap de frustratie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.