Jump to content
Geplaatst:
comment_2213758

logo_v5_wip.png

Ontwikkelaar: Psyonix

Uitgever: Psyonix

Genre: Voetbal... ish

Platform: PC, Playstation 4

Aantal spelers: 1-8

Release: 7 Juli 2015

Demo: /

Rocket League is een voetbal-achtig spel met maximaal acht spelers (Twee, vier, zes of acht) waar iedere persoon over een voertuig beschikt (de battle-car) en er is één grote bal in het veld. De bedoeling is, zoals bij voetbal, om met behulp van teamplay (en geluk bloos.gif) de bal in het doel te schieten, of te redden. Er zitten boosts in het stadion, waarmee je de auto kan versnellen, en ook laten vliegen, om de bal vanuit de lucht het doel in te schieten- of hem er juist uit te houden. 10/10, would alphatest again. Je kan overigens ook tegen bots spelen om te oefenen. Ook is er cross-play tussen PC en PS4, maar er is geen functie voor vriendschap tussen de twee platforms, tot zover ik weet.

Ik raad het je echt aan om het te proberen. Ik verwachtte er zelf niet veel van. Was pleasantly surprised!

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 78.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2421562
2 uur geleden, 3L1077 zei:

'k Heb er zin in, jongens. Als het leuk is kunnen we dit wel vaker organiseren!

Dat moet sowieso! Ik moet ook mee kunnen doen :puh: Maar we kunnen natuurlijk ook een GTAF Rocket League  toernooi gaan houden, (1v1) vrij makkelijk te organiseren en niet iedereen hoeft online te zijn, steeds de twee die spelen + een spectator eventueel. 

Geplaatst:
comment_2421572
15 uur geleden, 3L1077 zei:

Een van mijn beste vrienden speelt ook erg vaak (Dex heeft er al mee gespeeld). Hij is top 1% van België. :puh: Als we met een oneven aantal zijn kan ik hem wel inschakelen waarschijnlijk.

Ah een waardige tegenstander. Ik moet mijn eer als kampioen Midden-Nederland wel hoog houden. :engel:

Geplaatst:
comment_2421578

Ik verbaas me er soms echt over hoe slecht Experts en de rangen daarboven soms zijn. Het kost enorm veel tijd om zulke rangen te bereiken en als je iedere wedstrijd maar een paar 100 punten haalt en blunders maakt, moet je volgens mij echt 24/7 RL spelen om tot die rang te komen.

Geplaatst:
comment_2421584

Volgens mij was ik iets van lv39, maar dat zegt inderdaad niet zoveel.

2 minuten geleden, Dexist zei:

Welke rangen zijn jullie in ranked? 

In 3v3 ben ik bijna Rising Star, scheelt nog maar een divisie of 2 :D

Geplaatst:
comment_2421586
3 minuten geleden, Dexist zei:

Welke rangen zijn jullie in ranked? 

ik 48 in algemene level en challenger 2 (IV / V) in solo- doubles- en standard-ranked. en Prospect Elite in Solo Standard. 

Niet zo heel erg hoog volgens mij. Ik speel zelden ranked, omdat ik t liefst met een vast team speel. :$ Wel heb in gemerkt dat de tegenstanders in ranked niet heel erg goed zijn, wat je wel zou verwachten. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.