Jump to content
Geplaatst:
comment_2213758

logo_v5_wip.png

Ontwikkelaar: Psyonix

Uitgever: Psyonix

Genre: Voetbal... ish

Platform: PC, Playstation 4

Aantal spelers: 1-8

Release: 7 Juli 2015

Demo: /

Rocket League is een voetbal-achtig spel met maximaal acht spelers (Twee, vier, zes of acht) waar iedere persoon over een voertuig beschikt (de battle-car) en er is één grote bal in het veld. De bedoeling is, zoals bij voetbal, om met behulp van teamplay (en geluk bloos.gif) de bal in het doel te schieten, of te redden. Er zitten boosts in het stadion, waarmee je de auto kan versnellen, en ook laten vliegen, om de bal vanuit de lucht het doel in te schieten- of hem er juist uit te houden. 10/10, would alphatest again. Je kan overigens ook tegen bots spelen om te oefenen. Ook is er cross-play tussen PC en PS4, maar er is geen functie voor vriendschap tussen de twee platforms, tot zover ik weet.

Ik raad het je echt aan om het te proberen. Ik verwachtte er zelf niet veel van. Was pleasantly surprised!

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 79.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2422990

Is er weer animo voor de bijna traditionele zondagavond-RL-avond morgenavond? :puh:

Daarnaast, niet ter vervanging van de avondjes die we samen spelen hoor, maar ziet men ook een 1v1 competitie zitten? :) 

Geplaatst:
comment_2422995

Ik denk dat ik wel kan deze zondag. :)

En ja, een 1v1 toernooi lijkt me ook echt leuk, dat stelde ik een paar weken geleden al ee' beetje voor. Wie zou er allemaal interesse hebben? 

Geplaatst:
comment_2423021

Hoe gaat zo'n 1v1 toernooi in zijn werking dan? Is het niet gezelliger om gewoon weer met zn allen tegen elkaar te spelen, stel je hebt een ongelijk aantal dan zit niemand alleen.

Geplaatst:
comment_2423022
22 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Hoe gaat zo'n 1v1 toernooi in zijn werking dan? Is het niet gezelliger om gewoon weer met zn allen tegen elkaar te spelen, stel je hebt een ongelijk aantal dan zit niemand alleen.

Zo'n toernooi zal dan ook naast de normale potjes komen. Ongelijke aantallen maakt niet uit. In de voorronde laat je iedereen zoveel potjes spelen dat die tegen iedereen in geweest en gaan de eerste 4 door ofzo en daarna eerste 2 en daarna heb je een winnaar. 

Geplaatst:
comment_2423024

Iemand zin om vanavond wat te knallen?

Trouwens: zou het niet handiger zijn moesten we hiervoor een Skype-chat, of Whatsapp-chat voor maken ofzo? Dat communiceert wat sneller en beter denk ik. :) Wat verkiezen jullie?

Geplaatst:
comment_2423027

Discord vind ik zelf een fantastisch programmaatje (zowel mobiel als computer), maar bijna niemand heeft het. Als iedereen het hier zou kunnen installeren, zou dat wel handig zijn natuurlijk. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.