Jump to content
  • Reacties 149
  • Bezichtigingen 12.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2214207

Ik kreeg het bericht een uur geleden al binnen, klinkt allemaal niet zo mooi. 280 passagieres, 15 bemanning. Volgens D-Reizen in ieder geval 20 Nederlanders, die via hun bedrijf hadden geboekt.

Geplaatst:
comment_2214223

Persoonlijk vind ik het onverantwoord om met een passagiersvliegtuig boven een conflictgebied te vliegen :(

Met een vrachtvliegtuig is het ook onverantwoord.

Het is erg dat die maatschappij geen omweg voorzien had. Ik vind dat je dat als maatschappij moet voorzien, tenminste als je weet dat daar een conflictgebied is.

Bewerkt: door Twedeldie

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2214237

Persoonlijk vind ik het onverantwoord om met een passagiersvliegtuig boven een conflictgebied te vliegen :(

Met een vrachtvliegtuig is het ook onverantwoord.

Ook natuurlijk...

Geplaatst:
comment_2214240

Vliegtuig is blijkbaar neergehaald door een BUK-M1, hoogstwaarschijnlijk door de DNR-separatisten, onder de aanname dat het een Oekraïense AN-26 was.

Een uitgebreid onderzoek moeten we alleszins niet verwachten.

Geplaatst:
comment_2214250

Ik hoorde het net op het nieuws in de auto. Een soldaat zou getwitterd hebben een militair vliegtuig neergeschoten te hebben, maar naar alle waarschijnlijkheid is dit dus dat toestel. Onderweg naar Kuala Lumpur maar is dus neergeschoten door pro-Russische separatisten.

Geplaatst:
comment_2214252

Als dit echt is neergehaald, en het gebeurt nog eens, dan hebben we de derde wereld oorlog :(

Dat is wel heel voorbarig. Niemand zit er op te wachten dat dit conflict uit de hand loopt. Waarschijnlijk gaat dit hele conflict zich zonder de bemoeienis van andere landen, op Rusland na hooguit, wel settelen.

Geplaatst:
comment_2214265

Het begin van de Derde Wereldoorlog? Zwaar triest dit. Vooral dat een jongen uit Nederland ook al een foto van het vliegtuig op FaceBook zette. Dit voor vertrek, met de tekst: "Mocht hij ook verdwijnen, zo ziet hij d'r uit." Wat eng. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.