Twedeldie Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Betalend internet, de jongen heeft dat filmpje nog snel op zijn Instagram kunnen zetten. Reageren
RUBENN Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Is er internet op ong. 10 km hoogte dan? En er staat 'before shotdown', beetje raar als hij dat al zou weten. Er is ook niemand in paniek zo te zien... Reageren
Venzio Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Is zeer waarschijnlijk opgenomen voor het opstijgen, onmogelijk om dat op 10km hoogte te doen. Vluchten als deze hebben nog geen wifi. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Ja, het was voor het vertrek. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 De kans bestaat natuurlijk dat men aan de hand van de zwarte dozen de aanslag wilt verdoezelen en het op een hydraulisch lek gaat steken, ik zeg maar. Hydraulische lekken zijn in de vliegtuiggeschiedenis al gebeurd, dat doet je vliegtuig op 10 km hoogte niet uiteen spatten. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 (bewerkt) "We hadden ze nog gewaarschuwd." - Klik. Edit: Dit zijn de eerste beelden van de crashsite. Er zijn Nederlandse paspoorten te zien. Klik. Bewerkt: 18 juli 2014 door Twedeldie Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Verkloten niet veel maar ze kunnen wel valse informatie de wereld in helpen, mochten ze er zelf achter zitten. Informatie vervalsen valt bij mij onder verkloten. Daarnaast lijkt mij het moeilijk om een aanval vanaf de grond te verdoezelen d.m.v. de informatie op de zwarte dozen. Daarnaast heeft de VS volgens de generaal(?) die gisteren bij Nieuwsuur was systemen waarmee ze het spoor van de raketten, en dus de afkomst, kunnen traceren. Al met al valt er volgens mij niet veel te doen met deze data. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 "We hadden ze nog gewaarschuwd." - Klik. Aja, en met welk recht schieten die zomaar vliegtuigen neer? Sowieso ben je al een ongelofelijke retard als je een Boeing 777 neerhaalt, 't is verdorie een passagiersvliegtuig. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 (bewerkt) In het artikel staat dat ze dachten dat het een legervliegtuig van Oekraïne was. Bewerkt: 18 juli 2014 door Twedeldie Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 In het artikel staat dat ze dachten dat het een legervliegtuig van Oekraïne was. Voor zover mijn Googleskills reiken heeft Oekraïne niet eens een Boeing 777, laat staan dat het leger er 1 heeft.Blijkbaar waren er zelfs 5 Belgen, en niet 4. Maar het was een Belg met de dubbele nationaliteit(ook een Nederlandse dus), en hij wordt door Malaysia Airlines gezien/geteld als Nederlander doordat hij met z'n Nederlands paspoort incheckte. Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 "We hadden ze nog gewaarschuwd." - Klik. Aja, en met welk recht schieten die zomaar vliegtuigen neer? Recht?!? Wasda? Ik vond het vanaf het begin oliedom dat er passagiersvliegtuigen over een oorlogsgebied vliegen. Ik denk serieus dat het moeilijk wordt om 1 partij hiervoor aansprakelijk te stellen en te berechten. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 In het artikel staat dat ze dachten dat het een legervliegtuig van Oekraïne was. Beetje vreemd, een witte Boeing 777 aangezien voor een meestal donkere kleur AN-26, welke 2x zo klein is. Nooit geweten dat een blinde raketten mag afschieten. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 189 Nederlanders inmiddels. Kippenvel, akelig.. geen woorden ervoor. Hopelijk wordt er snel iets bekend en worden er harde straffen uitgedeeld, mocht het inderdaad neergeschoten zijn. Reageren
niko.bellic Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Verschrikkelijk dat dit soort dingen gebeuren, ik heb er gewoon geen woorden voor. Het enige wat ik hoop is dat het voor de passagiers snel is gegaan en ze er weinig van hebben gemerkt. Ook vind ik het verschrikkelijk dat paspoorten van passagiers zomaar online gegooid worden op Russische sites, totaal geen respect voor de slachtoffers. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Hydraulische lekken zijn in de vliegtuiggeschiedenis al gebeurd, dat doet je vliegtuig op 10 km hoogte niet uiteen spatten. Maar het vliegtuig is ook niet uiteengespat. Alles ligt bij mekaar, ik vond het ook vreemd, maar ja. Die BUK is wellicht ook geen exploderende raket, maar eentje die een groot gedeelte van het vliegtuig onbruikbaar heeft gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.