Ik heb een vraag voor de aardse mensen die behendig zijn met het Lospeuteren van 3D modellen ?
Ik was GTA Vice city aan het spelen en dacht, goh als ik nu een gitaar als wapen had, dat zou de mensen wel plat spelen Figuurlijk en Letterlijk . Ik heb er dan ook een gevonden in de Concert hall van Love Fist :
Dit is de des betreffende Fender Bass . Wat een Schatje is het niet .
Ik weet nu alleen niet hoe ik dit geval apart nu los krijg van de rest van de modellen om zo in te kunnen stellen als bijvoorbeeld Shotgun of Knuppel .
Als iemand hier raad mee weet, dan apprecieer ik dat, en zal ik wellicht nog een liedje spelen voor je .
Gegroet allen
,
Ik heb een vraag voor de aardse mensen die behendig zijn met het Lospeuteren van 3D modellen ?
Ik was GTA Vice city aan het spelen en dacht, goh als ik nu een gitaar als wapen had, dat zou de mensen wel plat spelen Figuurlijk en Letterlijk . Ik heb er dan ook een gevonden in de Concert hall van Love Fist :
Dit is de des betreffende Fender Bass . Wat een Schatje is het niet
.
Ik weet nu alleen niet hoe ik dit geval apart nu los krijg van de rest van de modellen om zo in te kunnen stellen als bijvoorbeeld Shotgun of Knuppel
.
Als iemand hier raad mee weet, dan apprecieer ik dat, en zal ik wellicht nog een liedje spelen voor je
.
Groet
.
PS: Grapske, ik maak wel een tekening voor je
.