Geplaatst: 26 juli 201411 jaren comment_2216767 Weet iemand waar je vragen kan stellen aan Rockstar over de ontwikkeling/making-of van de 3D GTA's
Geplaatst: 26 juli 201411 jaren comment_2216783 Wat wil je daarover weten? Inderdaad, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Geplaatst: 26 juli 201411 jaren comment_2216785 Om het moederbedrijf te contacten voor meer info of een doorverwijzing: Bewerkt: 26 juli 201411 jaren door Joriz e-mailadres (wat toch niet werkt) weggehaald
Geplaatst: 26 juli 201411 jaren comment_2216869 Ik denk dat de topicstarter eerder de veel gestelde vragen bedoeld van Grand Theft Auto. Rockstar Games heeft namelijk een aantal jaar geleden in de eer van Grand Theft Auto III fans de mogelijkheid gegeven om vragen te stellen, bijvoorbeeld over Darkel en Claude. Deze nieuwsbericht werd toen gemaakt voor de anniversary voor Grand Theft Auto III. Maar ik denk niet dat ze zomaar weer zo'n nieuwsbericht gaan maken. :$
Geplaatst: 26 juli 201411 jaren Auteur comment_2216924 Ik ben van plan een eigen GTA in Amsterdam te maken in Unity. Het gaat niet lukken en is ook niet serieus, ik kan bijv wel aardig modellen, maar niet scripties in C#. Maar ik zou graag dingen weten over het city design enzo
Geplaatst: 26 juli 201411 jaren comment_2217089 Nee, uit ervaring weet ik dat R* geen enkele info geeft over functie`s van hun game. Heb al een keer geprobeerd info eruit te slepen over het pedestrian systeem wat ze gebruiken. Met geen succes, en dat hoor ik van meerdere personen.
Geplaatst: 26 juli 201411 jaren comment_2217111 Je hebt altijd nog zoiets als modding. Doordat vele fans uitzoeken hoe het spel kan worden aangepast weten we heel veel van de werking van GTA. We hebben er zelfs een eigen GTA modding forumsectie vol mee. Denk dat de kans groot is dat een modder je vraag kan beantwoorden als je deze toelicht.
Geplaatst: 26 juli 201411 jaren comment_2217124 De steden worden meestal in stukken(Dus bijvoorbeeld 1 gebouw op 1 stukje) gemaakt in 3Ds max en later als een puzzel in elkaar gezet. Alle textures worden gemapd, en later(Als je dat wilt, kan ook in Unity) met Direct X wat meer 3Derig gemaakt... De characters worden gemaakt in Maya (Ook van Autodesk net zoals 3Ds max), gerigd in Maya, en geanimeerd in Maya. Daarna worden ze allemaal 1 voor 1 geïmporteerd en daarna worden alle animaties gescript bijde goede actie. Daarna word de Ai gescript, dan worden de auto modellen, en schade modellen, gemaakt en geïmporteerd en ook nog gescript. Daarna komen de licenties, word alles op 1 CD gezet, en word het verkocht nadat alle kleinere dingen zijn toegevoegd. In de spoiler staat een tutorial van hoe je character switch kan maken, Ai, en er komt nog meer. Alles staat op het kanaal van: TheFaceGrabber. Hij heeft ook een multiplayer tutorial gedaan, maar als je een Third Person Multiplayer wilt zou ik je meer deze aanraden(Vanaf deel 4): Ik weet dat hij het als FPS uitlegt, maar met een paar kleine aanpassingen kan je het een Third Person maken Je maakt een empty gameobject, je geeft m de naam Player, tagd m als Player, doet de standaard Third Person Controller in, en de Main Camera, en dan gebruik je dus dat gehele object ipv de FPController Succes!
Geplaatst: 26 juli 201411 jaren Auteur comment_2217128 Bedankt! Ik heb het gevraagd: http://www.gtaforum.nl/topic/132096-hoe-is-de-stad-van-gta-ontworpeningedeeld/ EDIT: Sorry, ik zag de laatste reactie niet. Ik zal m bekijken! EDIT2: Heel erg bedankt Ezra! Hier heb ik heeeel erg veel aan! Heb jij ervaring met Unity? Bewerkt: 26 juli 201411 jaren door SheldonCooper
Weet iemand waar je vragen kan stellen aan Rockstar over de ontwikkeling/making-of van de 3D GTA's