Votair Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) The Blue Bullets spelen is een jaarlijks evenement georganiseerd in GTA:Online. Op het progamma staat: 2 Races's. 1 deathmatch. 1 fietsrace. 1 marathon. 1 zwemwedstrijd + capture Als iemand 1e finisht krijgt diegene 20 punten, de 2e 19, de 3e 18, enz. Degene die uiteindelijk na alles de meeste punten heeft behaald is en mag zichzelf 'De beste van' noemen en krijgt die titel ook. Dit evenement zal plaatsvinden op: dinsdag, 19 augustus om 19:30 (Voorlopige datum) De deelnemers krijgen van mij (XTAGSX_Danger) een invite voor een sessie. Als iedereen er is start de andere organisator van dit evenement de playlist op en kunnen we beginnen. Er is plek voor nog 8 man (de 2 organisatoren niet meegerekend) Lijkt je dit een leuk evenement? Dan mag je jezelf inschrijven. FAQ: Op welke console wordt dit evenement gehouden? Op de Playstation 3. Ik heb geen Playstation 3 en ik wilde me wel inschrijven. Je je inschrijven voor de Xbox 360 editie. http://www.gtaforum....bullets-spelen/ Leuk evenement, waar kan ik me inschrijven? In dit topic, bij het inschrijven graag je PlayStation 3 naam vermelden. Wat als er veel leden niet kunnen op die datum? Jullie mogen zelf ook datums voorstellen als je niet op deze datum kan, maar voorlopig houden we het nog op dinsdag, 19 augustus om 19:30. Bedankt! - Votair en de andere organisatoren van het evenement. Deelnemerslijst: Forumnaam: Votair PSN: XTAGSX_Danger Bijzonderheden: Nee. Forumnaam: Danger_dog_guy_7 PSN: danger_dog_guy_7 Bijzonderheden: Nee. Forumnaam: ERRWINS PSN: ERRWINS Bijzonderheden: Onder voorbehoud. Forumnaam: smartiepants PSN: jorre-03 Bijzonderheden: Onder voorbehoud. Forumnaam: LionOfHolland PSN: LionOfHolland Bijzonderheden: Onder voorbehoud. Forumnaam: iRico PSN: iRico-NL Bijzonderheden: Nee. Forumnaam: pietermaster PSN: HappyShooter92 Bijzonderheden: Nee. Bewerkt: 6 augustus 2014 door Votair Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Ik wil wel onder voorbehoud mee doen aangezien ik niet zo ver in de toekomst kan kijken Aangezien dit een gang evenement is, zou je ook een xbox versie kunnen overwegen, mocht iemand in je gang een xbox hebben. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Kan niet meedoen. heb geen ps3 helaas Reageren
Votair Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) @ERRWINS Dat is goed, maar heb probleem is dan dat ik geen XBox heb. @Dionkoffie Jammer man! Bewerkt: 28 juli 2014 door Votair Reageren
Venzio Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Kan niet meedoen. heb geen ps3 helaas Jammer dat je niet mee kunt doen, maar dit soort reacties zijn niet de bedoeling. Laat alleen een reactie achter wanneer je wel van plan bent om mee te doen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Ik wil wel onder voorbehoud mee doen aangezien ik niet zo ver in de toekomst kan kijken Aangezien dit een gang evenement is, zou je ook een xbox versie kunnen overwegen, mocht iemand in je gang een xbox hebben. als ik me niet vergis heeft niemand van de gang een xbox Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Doe mij maar onder voorbehoud. Ik weet niet zeker of ik kan om dezelfde reden als ERRWINS . Je hebt mijn ps3 gegevens al, maar voor de mensen die het nog willen weten: PSN: alaska1001 Headset: ja Reageren
Votair Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Doe mij maar onder voorbehoud. Ik weet niet zeker of ik kan om dezelfde reden als ERRWINS . Je hebt mijn ps3 gegevens al, maar voor de mensen die het nog willen weten: PSN: alaska1001 Headset: ja Leuk dat je je hebt aangemeld! Ik zet je onder voorbehoud op de lijst. Reageren
smartiepants Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Kan dit ook op een vroeger tijdstip Reageren
Votair Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Kan dit ook op een vroeger tijdstip 7 uur? Reageren
smartiepants Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Kan dit ook rond 14uur ofzo Reageren
Votair Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Kan dit ook rond 14uur ofzo Kan, kijken of dat uitkomt bij de deelnemers. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 ik doe ook mee onder voorbehoud Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Leuk dat het event op 19 augustus word gehouden maar volgens mij moet(en) ik/we dan weer naar school en dan ben ik er ook niet bij Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Dat is waar. Ik meld me dan bij dezen ook af. Ik zit dit jaar in het examenjaar en ik zal dus veel moeten studeren ed. Haal mij maar van de lijst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.