Geplaatst: 28 juli 201410 jaren comment_2217913 ik ben kort geleden overgegaan van windows 7 naar windows 8.1 en sinds doen knalt me wifi er telkens uit tussen chatten op facebook ect
Geplaatst: 28 juli 201410 jaren comment_2217933 Een beetje meer informatie mag ook wel; heb je dit probleem al lang, zoniet dan ligt het waarschijnlijk aan je wifi, is dit alleen bij facebook indien ja probeer een andere browser. Verder zou je je drivers handmatig kunnen updaten omdat je net bent overgestapt naar Windows 8.1 Bewerkt: 28 juli 201410 jaren door JustDoIt.
Geplaatst: 28 juli 201410 jaren Auteur comment_2217992 Een beetje meer informatie mag ook wel; heb je dit probleem al lang, zoniet dan ligt het waarschijnlijk aan je wifi, is dit alleen bij facebook indien ja probeer een andere browser. Verder zou je je drivers handmatig kunnen updaten omdat je net bent overgestapt naar Windows 8.1 hoe moet ik me drivers update ?bij windows 7 had ik dit niet
ik ben kort geleden overgegaan van windows 7 naar windows 8.1 en sinds doen knalt me wifi er telkens uit tussen chatten op facebook ect