Geplaatst: 28 juli 201410 jaren comment_2218081 Iemand hier nog meer last van bij het joinen van een race, missie, etc. ? Rockstar zegt nog niks te weten. Hebben jullie dit ook?
Geplaatst: 28 juli 201410 jaren comment_2218084 Kun je wel gewoon in freemode met anderen spelen? Als dit niet het geval zou zijn kan het misschien aan je eigen verbinding liggen. Ik heb op het moment geen XBL en kan het niet voor je uittesten helaas. Bewerkt: 28 juli 201410 jaren door .Sharingan
Geplaatst: 28 juli 201410 jaren Auteur comment_2218086 Kun je wel gewoon in freemode met anderen spelen? Als dit niet het geval zou zijn kan het misschien aan je eigen verbinding liggen. Ik heb op het moment geen XBL en kan het niet voor je uittesten helaas. Freemode en alles werkt gewoon, lees op Twitter ook berichten van anderen met deze melding nu.
Geplaatst: 28 juli 201410 jaren comment_2218088 Freemode en alles werkt gewoon, lees op Twitter ook berichten van anderen met deze melding nu. Waarschijnlijk dus een storing bij/van Rockstar. http://downdetector.com/status/gta5 (een site waar iedereen kan melden of hij of zij problemen heeft met gta online) En je ziet inderdaad een piek verschijven op dit moment! Rustig afwachten dus Later vanavond even weer proberen. Rockstar werkt er vast wel aan.
Geplaatst: 28 juli 201410 jaren comment_2218089 Dan ligt het dus duidelijk bij Rockstar. Heb je het spel al eens opnieuw opgestart? Dat wil nog wel eens werken. En zo niet is het even geduld hebben ben ik bang.
Iemand hier nog meer last van bij het joinen van een race, missie, etc. ?
Rockstar zegt nog niks te weten.
Hebben jullie dit ook?