Jump to content
Geplaatst:
comment_2218138

Vragentopic - Weerwolven van Wakkerdam #1

SmTKlRx.png

Eventuele vragen over het spel kan je hier kwijt. Ook kan je hier natuurlijk opmerkingen over het spel kwijt.

Ik zal proberen zo snel mogelijk te reageren.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

• Reacties 319
  • Bezichtigingen 19.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2333236

Had niet verwacht dat ik er zo snel uit zou vliegen, maar er moest natuurlijk iemand de pineut zijn. sad2.gif

Succes nog iedereen, ik blijf het zeker volgen!

Spijtig man, maar bedankt!

Geplaatst:
comment_2333238

Leuk spel om aan mee te doen! Helaas valt het doek voor mij nu al, maar de wolven lieten zich weer van hun sluwe vossenkant zien.

Shit, hij had dus belangrijke info...
Ah, iedereen valt hier voor de trucjes van de wolven. Goed gespeeld Dexist en Thunder! :tu:Lynch: Super_senne
Gebruik het, gebruik het niet, het is aan u.
Geplaatst:
comment_2333247

Is wel een leuke situatie. Medewolf lunchen, maar daarvoor de 'te lunchen' wolf ophemelen met behulp van de andere wolven, waardoor de kans groot is dat de beschermengel denkt: nee, die moet ik beschermen, die moeten we houden, want die is zó goed. In principe is de winst dan binnen.

Geplaatst:
comment_2333286

Vanwaar die volledig willekeurige reactie? We praten hier over het spel in het algemeen, meende ik enkele posts terug te hebben gelezen.

Is wel een leuke situatie. Medewolf lunchen, maar daarvoor de 'te lunchen' wolf ophemelen met behulp van de andere wolven, waardoor de kans groot is dat de beschermengel denkt: nee, die moet ik beschermen, die moeten we houden, want die is zó goed. In principe is de winst dan binnen.

Omdat dat een extreem specifieke post was die alleen maar op mij van toepassing kan zijn.

Geplaatst:
comment_2333874

Wow, dit kwam wel op een onverwacht moment... Ik ben echt reuze-benieuwd wie de heks is, en waarom 'ie mij zo snel moest vermoordden.

Maar goed, 'k blijf het spel wel volgen tot het einde. Succes iedereen! :tu:

Bewerkt: door .PhoeniX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.