Jump to content
Geplaatst:
comment_2218138

Vragentopic - Weerwolven van Wakkerdam #1

SmTKlRx.png

Eventuele vragen over het spel kan je hier kwijt. Ook kan je hier natuurlijk opmerkingen over het spel kwijt.

Ik zal proberen zo snel mogelijk te reageren.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

• Reacties 319
  • Bezichtigingen 19.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2218289

Het spel is vooral leuk met een (beetje) drank op :) Je gaat echt alles en iedereen verdenken.

Maar ja het is gewoon goed samen spelen tussen de wolven :puh:, en veelal geluk hebben als dorpelingen.

Geplaatst:
comment_2221458

Hoe ga je dit allemaal realiseren? In het echt doe je je ogen dicht en in de nacht komen de wolven en wijzen iemand aan. Maar hoe moet dat nu? Hoe moeten de wolven overleggen? Hoeveel tijd hebben ze?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2221463

De heks mag uiteraard ook het levensdrankje op zich zelf inzetten.

De wolven krijgen een apart gesprek waarin ze kunnen overleggen en waarin ze kunnen melden aan mij wie ze die dag lunchen.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2221543

Ik speel dit spel vaak en ik ben 9 van de 10 keer het glurende meisje, maar ik snap dat die kaart hier op het forum niet echt handig is helaas.

Nee die doet inderdaad deze keer niet mee :(. Ik wist trouwens niet dat je een meisje was.

Geplaatst:
comment_2221605

Dexist was bezig met zijn obsessie voor postzegels

:cab: Mijn stalker weet momenteel meer over mij dan ikzelf.

Spel van start, leuk! Ik hoop dat het een beetje goed gaat lopen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.