Geplaatst: 28 juli 201410 jaren comment_2218140 Welke oudgedienden kennen dit filmpje nog? Het zullen er niet veel zijn... Dook laatst op in mijn archieven. Filmpje is gemaakt in de summer of 2006 door niemand minder dan @Bling. Klik om naar het filmpje te gaan Starring: - Jet (@Dutchy3010) - Danny (@GTA-Sheep) - Freek (@SummerBase) - Mike (@Mazzeltje) - David (@Goliat) - Juliën (@Bling) Mooie tijden.
Geplaatst: 3 augustus 201410 jaren comment_2220959 Niet eens zoveel later: screenshot is slechts een half jaar na dat filmpje geüpload (klik). Dutchy, wat jij allemaal doorstaan moet hebben die maanden.
Geplaatst: 3 augustus 201410 jaren Auteur comment_2221083 Loop er nog voor bij de psycholoog. Maar we dwalen af, excuus >>> Door Foreigner97: Foei!
Geplaatst: 3 augustus 201410 jaren comment_2221166 Gelukkig ben je in dit scenario niet aangerand. Dit is een aantal jaar later wel gebeurd. Sorry dat ik in de screen meteen GROEPSEKS ging roepen, ik was jong en beetje geil. Hahaha, ja, welk jaar was dat dat je weet? Heb de foto in 2007 geüpload maar als ik het goed herinner is de foto ergens in 2006 genomen. Bewerkt: 3 augustus 201410 jaren door .Sharingan
Geplaatst: 5 augustus 201410 jaren comment_2222104 Epic Dat waren nog eens tijden! Bizar dat jij geen rol had, je behoorde ook wel echt tot ons groepje. Haha inderdaad! Hele hoop gekke GTA SA:MP avonden gehad met jullie...GTA:VC Multiplayer ben ik eigenlijk nooit zo actief op geweest.
Geplaatst: 5 augustus 201410 jaren Auteur comment_2222121 Epic Dat waren nog eens tijden! Bizar dat jij geen rol had, je behoorde ook wel echt tot ons groepje. Haha inderdaad! Hele hoop gekke GTA SA:MP avonden gehad met jullie...GTA:VC Multiplayer ben ik eigenlijk nooit zo actief op geweest. Ik ook niet. Dat heb ik 2013/2014 voor de eerste keer gedaan (met Svenie). Dit is niet gemaakt in VC-MP, volgens mij met video editor of zo...
Welke oudgedienden kennen dit filmpje nog? Het zullen er niet veel zijn... Dook laatst op in mijn archieven. Filmpje is gemaakt in de summer of 2006 door niemand minder dan @Bling.
Klik om naar het filmpje te gaan
Starring:
- Jet (@Dutchy3010)
- Danny (@GTA-Sheep)
- Freek (@SummerBase)
- Mike (@Mazzeltje)
- David (@Goliat)
- Juliën (@Bling)
Mooie tijden.