Geplaatst: 29 juli 201410 jaren comment_2218454 Ik crash steeds bij het halen van deze missie. Missie: Stowaway. Cheaten: niet, alleen grbruik maken van de gtasa control center. Versie: 1.0 (vanwegen samp en Mods) Overig: Ik gebruik een paar truck en trailer mods van nado van convoy trucking. Kan iemand deze voor me behalen?? Vind het vervelend met die crashes. GTASAsf1.b
Geplaatst: 29 juli 201410 jaren comment_2218455 Ik zal zien wat ik voor je kan doen. Edit: bij mij crasht het spel al bij het laden van de savegame. Hopelijk kan iemand anders hier je spel laden, maar ik vrees dat er één en ander mis is gegaan m.b.t. je modificaties. Heb je anders nog een oudere savegame die wellicht geen problemen oplevert?
Geplaatst: 29 juli 201410 jaren Auteur comment_2218465 Ik zal zien wat ik voor je kan doen. Edit: bij mij crasht het spel al bij het laden van de savegame. Hopelijk kan iemand anders hier je spel laden, maar ik vrees dat er één en ander mis is gegaan m.b.t. je modificaties. Heb je anders nog een oudere savegame die wellicht geen problemen oplevert? Nee heb alles opgeslagen op 1. Ik kan ook geen andere savegames openen.
Geplaatst: 29 juli 201410 jaren comment_2218486 Ik zal het zo even proberen EDIT: Ook bij mij crasht het spel. Bewerkt: 29 juli 201410 jaren door ERRWINS
Geplaatst: 29 juli 201410 jaren comment_2218587 Dan ga ik het ook niet proberen wat je kan doen 1: heb je mods zo ja verwijder die 2 herinstalleer SA 3: of het licht aan je save game dat die corrupt is maar dat denk ik niet
Ik crash steeds bij het halen van deze missie.
Missie: Stowaway.
Cheaten: niet, alleen grbruik maken van de gtasa control center.
Versie: 1.0 (vanwegen samp en Mods)
Overig: Ik gebruik een paar truck en trailer mods van nado van convoy trucking.
Kan iemand deze voor me behalen?? Vind het vervelend met die crashes.
GTASAsf1.b