Jump to content
Geplaatst:
comment_2218543

mediarights_football_logo_la_liga2@2x1-210x140.png

Welkom in het algemene La Liga-topic!

In dit topic kun je alles kwijt over de afgelopen speeldagen, transfers, promoties of degradaties uit de Spaanse competitie.

Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015

[table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten

1 | Messi | 2

2 | Ricardo Neves | 1

3 | Nolito | 1

4 | Babin | 1

5 | Benzema | 1 [/table]

Top 5 kampioenen

[table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in

Real Madrid | 32 keer | 2011-2012

FC Barcelona | 22 keer | 2012-2013

Atletico Madrid | 10 keer | 2013-2014

Athletic de Bilbao | 8 keer | 1983-1984

Valencia CF | 6 keer | 2003-2004 [/table]

Tot zover de statistieken. Veel plezier in dit topic :tu:

*onder constant voorbehoud

Bewerkt: door TekaLoca

• Reacties 201
  • Bezichtigingen 11.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2309775

Ik voorspel een lastige wedstrijd voor ze. Op welke manier kan Real eigenlijk nog kampioen worden. Niet dat ik dat wil :puh:

Als Barca 2 keer gelijk speelt OF verliest - en - zij 2 keer winnen OF 1 keer winnen en 1 keer gelijk spelen. Het is een maar/maar. Volgens mij telt in Spanje dan het onderlinge resultaat, toch?

Barca gaat gewoon kampioen worden.

Geplaatst:
comment_2309829

Bij gelijke stand telt inderdaad onderling resultaat, de eerste Clasico was 3-1 voor Real, de tweede 2-1 voor Barcelona. Bij gelijke stand is Real Madrid dus kampioen. Ervan uitgaande dat Real Madrid geen punten meer laat liggen, moet Barcelona 1 van zijn volgende 2 wedstrijden winnen, een moeilijke uitwedstrijd tegen Atlético of een relatief makkelijke thuiswedstrijd tegen Deportivo. Op 17 of 23 mei kan Barcelona kampioen spelen, op 30 mei kan het de Spaanse beker winnen en op 6 juni kan het de Champions League winnen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2317185

Als Messi de Gouden Bal dit jaar niet wint, begrijp ik er helemaal niks meer van.

Ik heb nooit wat van de FIFA begrepen (lees Messi, beste speler van het WK 2014)

Maar alle gekheid op een stokje: natuurlijk verdiend Messi de Ballon d'Or van het jaar 2015. Nu al!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.