Geplaatst: 22 juli 200519 jaren comment_187277 Ik had Denise meegenomen naar Liberty City omdat ze daar altijd over zat te zeiken dit was het engiste wat ze zij <_< Big Smoke en hele Big Smoke Bewerkt: 22 juli 200519 jaren door Fireman
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_209876 (gtagangster @Geplaatst op 3 Aug 2005, 19:17:08) VC POSTERS?????????T'is ryder Druk eens op het plaatje, dan zul je het een stuk duidelijker zien en kijk dan goed in dat rode vak, je zult daar vice city zien staan. Ik zelf vind ook wel dat het plaatje een beetje te onduidelijk is. ik kan er echt geen VC poster zien,aan welke kant dan? Kijk is goed joh, er staat een rood vierkant omheen.. Klik op het plaatje
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_226054 Zal wel een of andere domme vraag zijn, maar hoe okm je in Liberty City?
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_226064 Zal wel een of andere domme vraag zijn, maar hoe okm je in Liberty City? PS2 Versie: Je hebt armax nodig. Gebruik voortaan de zoekfunctie. Resultaat: >KLIK<. PC: Je kunt er heen met een teleporter. Die is op veel GTA sites te vinden. Zie hier de resultaten: >KLIK<. XBox: Weet ik niets van.
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_226086 PS2 Versie: Je hebt armax nodig. . ff offtopic: dus je komt er niet zonder armax?
Geplaatst: 17 september 200519 jaren comment_226091 PS2 Versie: Je hebt armax nodig. . ff offtopic: dus je komt er niet zonder armax? Nee, alleen via de missie Saint Mark's Bistro. Voor verdere vragen, PM me, nu weer ontopic!
Geplaatst: 18 september 200519 jaren Auteur comment_226375 PS2 Versie: Je hebt armax nodig. . ff offtopic: dus je komt er niet zonder armax? Nee, alleen via de missie Saint Mark's Bistro. Voor verdere vragen, PM me, nu weer ontopic! Je kan er wel komen zoek maar een snaar mijn uitleg over interior and blue hell.
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_367115 Hehe, CJ heeft zijn eigen land. :lol: Echt mooie pics Fireman! er staat ook tokyo bij mischien dat dat een aanwijzing is dat de vlgendfe gta in tokyo afspeelt
Geplaatst: 20 maart 200619 jaren comment_369382 Zal wel een of andere domme vraag zijn, maar hoe okm je in Liberty City? PS2 Versie: Je hebt armax nodig. Gebruik voortaan de zoekfunctie. Resultaat: >KLIK<. PC: Je kunt er heen met een teleporter. Die is op veel GTA sites te vinden. Zie hier de resultaten: >KLIK<. XBox: Weet ik niets van. Weet iemand iets van xbox?
Geplaatst: 26 maart 200619 jaren Auteur comment_374270 Laat ik dan maar meteen de hele handel zien . SF garage Prive jet Ongebruikt save house Donut Shop More is Coming Soon !! Dese foto's zijn wel een stuk betere kwaliteit dan mijn Print Screen foto's
Geplaatst: 26 maart 200619 jaren comment_374891 je kunt wel in liberty city geraken op de ps2 heb ik al zelf gedaan zonder die armax. Liberty City (PS2): 1. zet een quad en Maverick in je doherty garage. (Hoe? door de maverick voor de garage te landen en hem er dan in te duwen). 2. ga de ganton gym in schiet iedereen dood vlieg naar de kronkelende wegen in red country. 3. Je komt nu bij de garage in SF kijk in de garage daar staan de quad en de maverick (onzichtbaar) 4. zet de cheat cars float when hit aan. 5. beuk met de quad tegen de maverick aan. 6. ga nu in de maverick, je kan nu zo hoog als je wilt 7. vlieg naar het stuk in Noord Los Santos waar die tennisvelden liggen. Bewerkt: 26 maart 200619 jaren door Sunray
Geplaatst: 26 maart 200619 jaren comment_374898 Op WikiGTA staat een stap-voor-stap methode om zonder trainers of cheatdisks in Liberty City te komen: Liberty City (Hidden Interior)
Geplaatst: 29 maart 200619 jaren Auteur comment_376444 dat van mij gaat ook hoor Wat jij zegt is ook precies hetzelfde... Iedereen die screenshots van interiors heeft mag ze trouwens hier gewoon bijzetten hoor
Geplaatst: 18 januari 200718 jaren comment_589661 @ Sunray --> Hoe kun je dan in die Maverick komen als je die cheat aangezet hebt en je er met je Quad tegenaan knalt? Ik bedoel, die Maverick vliegt dan toch al weg? Jij moet dan nog: uitstappen, naar de Maverick toesnellen en instappen. Dat is onmogelijk
Ik had Denise meegenomen naar Liberty City omdat ze daar altijd over zat te zeiken dit was het engiste wat ze zij <_<
Big Smoke en hele Big Smoke
Bewerkt: door Fireman