Geplaatst: 4 augustus 201410 jaren comment_2221570 Hallo, als ik online gta 5 do met vrienden dan hoor ik hun niet in de freemode, hun horen mij ook niet. Als ik missies met ze doe horen zei mij wel en ik hun ook maar in freemode hoor ik niemand en niemand hoort mij... Wat moet ik doen?
Geplaatst: 4 augustus 201410 jaren Auteur comment_2221572 Hallo, als ik online gta 5 do met vrienden dan hoor ik hun niet in de freemode, hun horen mij ook niet. Als ik missies met ze doe horen zei mij wel en ik hun ook maar in freemode hoor ik niemand en niemand hoort mij... Wat moet ik doen? Dit gaat over de playstation 3
Geplaatst: 4 augustus 201410 jaren comment_2221575 Het kan zijn dat je in-game chat instelling niet juist staan. Je kan het volgende proberen: 1. Open het interactie menu (PS3 = Select-knop) 2. Ergens onderaan het interactie menu staat de optie 'Chat', deze zal waarschijnlijk op no-one staan (?) 3. Zet deze op Friends and Crew (of alleen Friends, Crew of voor iedereen) Je vrienden moeten de Chat instellingen dan ook zo hebben staan en moeten in je vriendenlijst staan/crew zitten. Hopelijk was dat het probleem... Een andere oorzaak zou ik persoonlijk niet weten.
Hallo, als ik online gta 5 do met vrienden dan hoor ik hun niet in de freemode, hun horen mij ook niet. Als ik missies met ze doe horen zei mij wel en ik hun ook maar in freemode hoor ik niemand en niemand hoort mij... Wat moet ik doen?