Jump to content
Geplaatst:
comment_2223239

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA Vice City aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Reacties 399
  • Bezichtigingen 92.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2293460

Altijd al willen wonen als Tommy Vercetti? Dat is nu mogelijk: Voor een schamele 35 miljoen dollar kan je het landgoed kopen dat werd gebruikt in de film Scarface. Hoewel de film afspeelde in Florida staat het landgoed in Californië. Maar dat mag de pret niet drukken.

AD.nl

Geplaatst:
comment_2293581

Bijna niemand kan zo'n huis veroorloven, 't kost namelijk klauwen vol geld. Het is alleen weggelegd voor de elite.

Maar de woning zelf staat wel op een perfecte locatie, want het is daar (bijna) elke dag wel zomer :D

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2297514

Bijna niemand kan zo'n huis veroorloven, 't kost namelijk klauwen vol geld. Het is alleen weggelegd voor de elite.

Maar de woning zelf staat wel op een perfecte locatie, want het is daar (bijna) elke dag wel zomer :D

Dan ga ik maar een bod doen.

Geplaatst:
comment_2297666

Heb jij zoveel geld dan? Pffff... nope!

Geplaatst:
comment_2298231

Heb jij zoveel geld dan? Pffff... nope!

Ik denk dat jij Dutchy nog niet genoeg kent om daarover te oordelen. Ik zou het huis sowieso hebbrn gekocht als ik het gekd ervoor zou hebben. Maar misschien wel meer om de nostalgische redenen. :puh:

Geplaatst:
comment_2298577

Hehe, sinds kort ben ik eindelijk aan de story-line begonnen van VC. En ik moet zeggen dat het een toppertje is! Kennelijk moet ik nog wel erg wennen aan de controls, aangezien 'k dat niet helemaal onder de knie heb. De game zelf heeft overigens wel een vrij goede verhaallijn, en dat maakt de game zo leuk :D

Bewerkt: door .PhoeniX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.