Jump to content
Geplaatst:
comment_2223240

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA Vice City Stories aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Reacties 112
  • Bezichtigingen 74.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2245936

Er is een winkel in de stad die handelt in retro games (PS1,PS2, SNES etc.) dus aan het spel komen zal niet zo moeilijk zijn maar een degelijke PS2 wordt een challenge. Dank u,Phoeny. :)

Bewerkt: door ERRWINS

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2245958

Ik ga geen PS2 meer kopen, ik spaar momenteel voor een PS4 :bier:

Heb je ook geen PS3 meer?

Volgens de geruchten komt LCS (en dus ook VCS neem ik aan) naar iOS/Android toch? Hoop het enorm. Vind iOS niet fijn spelen, maar psp vind ik ook niets. Toch aan het twijfelen om het spel te kopen voor de PS3...

Geplaatst:
comment_2245972

Op de PS3 lijkt me het nu weer niet fijn spelen. Dit denk ik omdat ik San Andreas ook via XBL gekocht had en dit gewoon niet fijn speelde.

Je hebt al een PS2 vanaf €29,95. Op deze site heb ik afgelopen week een NES besteld dus voor diegene die twijfelt, die site is legit!

Bewerkt: door .Sharingan

Geplaatst:
comment_2246725

Waarom zou je GTA Vice City Stories voor de PS3 willen hebben??

Ik vind het veel te oude graphics hebben, en het gamed niet zo lekker :engel:

Dat is het verschil tussen jouw generatie en de mijne.

Ik ben opgegroeid met GTA III, VC en SA en waardeer het verhaallijn meer dan de graphics. Tegenwoordig wordt een game in de prullenbak gegooid wanneer het niet aan de graphic eisen voldoet terwijl het een zeer goed verhaal kan hebben. Ik heb GTA V ook, natuurlijk heeft dit spel geweldige graphics maar zoals Dutchy al aangaf, heeft geen enkele GTA, GTA San Andreas nog overtroffen, laat staan mijn favoriete GTA, Vice City. Mede daarom wil ik graag de sequel, eigenlijk prequel, hebben. De collectie is niet compleet en ik heb het gevoel dat ik wat mis als GTA fan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.