Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

GTA San Andreas - Random Chat

Geplaatst:

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA San Andreas aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Reacties 664
  • Bezichtigingen 73.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• S.W.A.T.
    S.W.A.T.

Hier even op terugkomend, maandag GTA VCS 100% uitgespeeld. Heerlijk van genoten. Ben een trophy jager maar was lekker om weer klassiek op de ps2 te spelen zonder die trophies in gedachten. Eens dat

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Op 25-10-2025 om 04:07, Nissan zei:

Meanwhile vond ik SA al overrated toen het uitkwam 7 Nooit begrepen waarom men die game zo geweldig vond. Het was een oceaan met de diepte van een regenpoel voor mij.

Zag elders dat GTA jou pas echt pakte met VCS klopt dat? Wat is het dan dat SA jou weinig deed, maar VCS dus wel?

Geplaatst:

VCS had voor mij de ultieme combi. Goede muziek, tientallen platen om uit te kiezen, het heerlijk tropische weer, imo beter dan VC wat er in mijn opinie nog steeds erg kleurloos en grijs uitzag. De gameplay met meerdere unieke missies, Empire Building waar ik me weken mee bezig kon houden, om het maar niet te hebben over hoe moeilijk die game is. De game is een beetje onstabiel en heeft enkele bugs (zoals de uzi driveby bug) waardoor de game dermate moeilijker wordt. SA was echt verschrikkelijk simpel met de lobotomized AI en crouchmechanics.

• 6 maanden later...
Geplaatst:
Op 28-10-2025 om 00:31, Nissan zei:

VCS had voor mij de ultieme combi. Goede muziek, tientallen platen om uit te kiezen, het heerlijk tropische weer, imo beter dan VC wat er in mijn opinie nog steeds erg kleurloos en grijs uitzag. De gameplay met meerdere unieke missies, Empire Building waar ik me weken mee bezig kon houden, om het maar niet te hebben over hoe moeilijk die game is. De game is een beetje onstabiel en heeft enkele bugs (zoals de uzi driveby bug) waardoor de game dermate moeilijker wordt. SA was echt verschrikkelijk simpel met de lobotomized AI en crouchmechanics.

Hier even op terugkomend, maandag GTA VCS 100% uitgespeeld. Heerlijk van genoten. Ben een trophy jager maar was lekker om weer klassiek op de ps2 te spelen zonder die trophies in gedachten.

Eens dat het een moeilijke GTA is, vond ik zelf wel leuk. Maar alles in deze game klikt, muziek fantastisch, het weer fantastisch, missies leuk afwisselend. Echt veel plezier gehad.

Desondanks blijft GTA SA ook hoog staan hoor haha.

Daarmee ook alle GTA's op advance en Chinatown wars vanaf deel 3 de afgelopen 2.5 jaar 100% uitgespeeld en daarmee toch echt klaar voor GTA VI deze winter.

Geplaatst:

Lekker bezig! Man ik kan echt een heel beklag schrijven over SA. Ik vind dat kwalitatief een verschrikkelijk schrijnende game. Weet je wat, ik ga gewoon lekker onder elkaar zetten wat ik er zo kut aan vind, kunnen we het daar over hebben.

• Crouchen maakt de game echt super simpel. De AI kan al niet mikken om mee te beginnen maar crouchen achter een auto, muur of whatever zorgt er gewoon voor dat ze hun hele magazijn legen in het beton.

• De AI in gang wars werkt gewoon niet. Ze vluchten van je weg of geven zich over (gaan zitten met hun handen in hun nek) ipv terug te vechten.

• De random spawnende neerstortende vliegtuigen kunnen sequences breken in missies waardoor je letterlijk niet verder kan met de game.

• De map is zo groot maar veelal oninteressant om in te bivakkeren. Ik vond Red County echt geen reet aan als kind. Nu ik een stuk ouder ben kan ik het rondrijden met de radio aan meer begeren maar er is nog steeds niks te beleven gewoon.

• Het verhaal is onsamenhangend. Meermaals vraag ik me mid-missie af waarom ik dit eigenlijk moet doen. Veel missies laten je een verschrikkelijk lange afstand afleggen waar tijdens de rit zoveel fout kan gaan.

• De game is zo, maar dan ook zó fucking lelijk. Iedereen heeft handschoenen aan, is off-model of gewoon heel low-poly door hoe compressed alles is.

• Voor zijmissies is totaal niet gekeken naar hoe leuk iets is. Alleen of het al gedaan is of niet. De freight train zijmissies laten me in slaap donderen van verveling.

• Het tegen nog niet ingespawnde objecten aanrijden. De game kan het duidelijk niet aan als je er op grote snelheden doorheen jaagt, maar tegen een hek, muur, whatever aanrijden dat er 5 seconden daarvoor niet was, tja.

• Zijmissies als Vigilante en Ambulance zijn zoveel frustrerender door de debiele AI. Mensen springen voor je Ambulance waardoor je ze doodrijdt en opnieuw mag beginnen.

Als ik er een nachtje over slaap verzin ik nog wel wat meer wss 7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.