Jump to content
Geplaatst:
comment_2223241

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA San Andreas aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Reacties 656
  • Bezichtigingen 64.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2264806

Maar als je uit een helikopter/vliegtuig springt, dan land je meestal verkeerd, of je springt uit een helikopter zonder een parachute. En dan ben je dood.

Wanneer je uit een vliegend object springt, heb je automatisch een parachute :puh:

Het landen vergt wel wat oefening, maar je kunt vaak prima landen hoor. Althans ik heb er geen problemen mee.

Geplaatst:
comment_2264955

Dus ook uit een UFO, of en Space Shuttle?

Nee even zonder dollen. Ik sprong ook een keer uit een vliegtuig en ik zat al hoog in de lucht, maar ik had helemaal geen parachute.

T' kon ook wel aan mij liggen, dat ik helemaal geen parachute had. Maar ik weet nu: Gebruik altijd een parachute als je uit een vliegend object wilt springen.

Geplaatst:
comment_2267100

Jullie hebben allemaal de geruchten wel gehoord; er leeft een vreemd wezen in het bos. Veel spelers dachten gelijk aan bigfoot of pigsy uit manhunt. In een interview met R* werd er gezegd: "there is no bigfoot in the game, but there is living something in the woods..." Dit was het moment dat iedereen met zijn camera het bos in dook. Ik zelf ga binnenkort ook met een vriend flink op onderzoek uit. Ik neem het niet op, maar ik vertel jullie het resultaat. Hieronder een video van CJ die eens goed op onderzoek uit is geweest...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.