Jump to content
Geplaatst:
comment_2223241

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA San Andreas aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Reacties 656
  • Bezichtigingen 64.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2224927

En dan had je nog die random plane crashes.

Ja, die waren echt geniaal. Regelmatig door dood gegaan. :puh:

Maar valt me vooral op hoe slecht die gozer rijdt. Moeilijk he, rechte baan rijden. :7

Geplaatst:
comment_2226405

Over die plane crash gesproken; was een keer random door de woestijn aan het cruisen tot mn auto kapot was, ik stond ergens bij een bezine station en ja hoor...een vliegtuig vloog er zo op in, ik dood :7

Geplaatst:
comment_2226415

Over die plane crash gesproken; was een keer random door de woestijn aan het cruisen tot mn auto kapot was, ik stond ergens bij een bezine station en ja hoor...een vliegtuig vloog er zo op in, ik dood :7

Hahaha, heel toevallig dat het net die tankstation in de woestijn moest zijn :7

Geplaatst:
comment_2226428

Hahaha, heel toevallig dat het net die tankstation in de woestijn moest zijn :7

haha idd :7
Geplaatst:
comment_2226431

Wel, ik doe vaak zelf gemaakte rally's in SA en V en eentje daarvan (2 zelfs) loopt (uiteraard) over de Chiliad. Dus tijdens een van die ritten reed ik omhoog en hoorde ik een Hustler aankomen... en zoals het hoort boorde die Rustler zichzelf in de bergwand een kleine meter boven mij wat mij door de ontploffing van de Chiliad afslingerde en ik vervolgens zelf in mid-air explodeerde. Een keertje is dat grappig en vreemd, maar na de x'e keer is het alleen nog maar in retrospect grappig.

Geplaatst:
comment_2227655

Ik speelde het ool al een tijd niet, tot ik laatst gwn voor de lol m'n ps2 weer had aangesloten. Nu speel ik het dus weer (zit al in Las Venturas :D )

Geplaatst:
comment_2227703

Ik heb GTASA al meer dan 5 jaar niet gespeeld. smile3.gif

Jij vond SA dus tegenvallen tov de oudere GTA's?

GTA SA heeft voor mij niet de replayvalue die veel andere GTA's voor mij wel hebben. De setting van GTASA spreekt mij absoluut niet aan, het hoofdpersonage spreekt mij niet aan en de locatie ook niet bepaald. Bovendien gaat er voor mij niets boven Liberty City/NYC, elke GTA mag zich wat mij betreft wel in Liberty City afspelen. (Hoewel ik een GTA in Carcer City/Detroit ook heel gaaf zou vinden :D .) Vice City/Miami was ook geweldig met haar jaren '80-vibe. GTA SA heeft mij simpelweg niet echt kunnen boeien, de helft van de map bestond uit leeg platteland. Ik woon midden op het platteland, hier gebeurt meer dan op het platteland van GTA SA :{ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.