Jump to content
Geplaatst:
comment_2223241

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA San Andreas aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Reacties 656
  • Bezichtigingen 64.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2410211

Ongelooflijk hoe dit spel mij blijft trekken. Net weer wat MTA gespeeld, maar kan me ook rustig vermaken in SP. Of het nou een random missie, modding of gewoon doelloos rondvliegen/rijden, het houdt me altijd weer even zoet. Wel op de PC, want het PS2 spel is niet aan mij besteed :puh:

Geplaatst:
comment_2410271

Ik heb het al langer niet gespeeld omdat ik het spel niet meer kan zien :7

De held tijd heb ik een "bug" dat bij de gangwars de Ballas of Vagos direct achter mij spawnen en mij spawnkillen... maarja, behalve de gang wars (en de S.W.A.T uit End of The Line te bemachtigen), heb ik alles gedaan wat ik kan doen en ook 100% completion behaald.

Edit: Behalve dan Breaking the Bank at Caligula's en New Model Army, die ik met opzet overgeslagen heb in het geval dat de RC voertuigen uit New Model Army ooit verkrijgbaar worden.

Bewerkt: door VeryRealGirl

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2411859

maar kan je het ding ook besturen? :7

Niet :7

Vind het wel knap hoe je al die trucjes weet om aan die voertuigen te worden. Hoop dat je kanaal een beetje groeit, sub erbij. :)

Thx :D

Geplaatst:
comment_2411916

Ik heb net een video gevonden met alle interessante items uit de beta die niet in de eind versie zitten. Zeker waard om even de tijd te nemen om te kijken, zit veel boeiends tussen!

Geplaatst:
comment_2411922

Gewoon een opmerking maar aan het einde staat iets over 5 missies, maar dit is niet waar :7

5 missies:

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.