Jump to content
Geplaatst:
comment_2223241

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA San Andreas aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Reacties 656
  • Bezichtigingen 64.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2228705

Hm, de map in San Andreas blijft mij juist boeien door de verscheidenheid en omdat-ie zo heerlijk kleurrijk en vrij was. Eventjes ontkomen aan de drukte van de stad, dat heeft mij altijd wel aangesproken. Bovendien vind ik de steden in San Andreas veel minder grijs en grauw dan Liberty City, redenen waarom ik San Andreas één van de betere maps vind.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2243846

Leuke video's ERRWINS.

Ik had nog een leuke weetje, het is eigenlijks een mythe.

In de bossen van Whetstone, zit een cowboy killer, en hij spawnt s'nachts in onweer en mist.

Hij heeft ook een uitgebreid wapenarsenaal, van een honkbalknuppel tot een AK-47.

Geplaatst:
comment_2243897

Leuke video's ERRWINS.

In de bossen van Whetstone, zit een cowboy killer, en hij spawnt s'nachts in onweer en mist.

Hij heeft ook een uitgebreid wapenarsenaal, van een honkbalknuppel tot een AK-47.

Er zijn genoeg varianten op zulk soort verhalen, zoiets is uiteraard ook erg snel en gemakkelijk bedacht. Over het algemeen zijn die 'mythes' grote onzin, maar het blijft altijd komisch om video's te kijken waar mensen daadwerkelijk op onderzoek gaan. Je weet dat het uiteindelijk tot niets zal leiden, maar ik kan altijd wel genieten van het sfeertje.

Geplaatst:
comment_2243910

Mythes genoeg inderdaad.

Was indertijd een leuk tijdverdrijf van me om op zoek te gaan naar die zogenaamde figuren. Sommige plaatsen veranderden daardoor plots in enge gebieden...

De gangbare zijn altijd top.

Gangbare?

Geplaatst:
comment_2243919

Yep, hoewel het bewegen van de Ghost Glendales volgens mij verklaard wordt door het feit dat ze spawnen op een heuvel waardoor ze uit zichzelf naar beneden rijden. Een verschijnsel dat daadwerkelijk bestaat, maar dus ook verklaard kan worden. Wat betreft filmpjes over mythes en mysteries heb ik altijd genoten van de filmpjes die op dit kanaal werden geüpload. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2243987

Leuke video's ERRWINS.

Lol, zoiets hebben we ooit gedaan met Treasurehunt: Find and kill the Panopticon Killer.

Geplaatst:
comment_2243998

Ik vraag me altijd wel af hoe ze dat bedenken bij Rockstar; "Zullen we op de bovenste verdieping van het hoogste gebouw in San Fierro op elk even ingame uur een blote vrouw achter het raam laten verschijnen?"

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.