Jump to content
Geplaatst:
comment_2223241

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA San Andreas aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

• Reacties 656
  • Bezichtigingen 64.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2249561

Ik heb de remake op de 360, toch leuk om SA te spelen!

Ik heb 'm gisteravond laat toch ook maar gedownload, en even de eerste missies gespeeld. In eerste instantie was het vooral herkenbaar, maar bij het behalen van m'n eerste achievement was het toch alsof ik de game voor het eerst speelde. Ik hoop wel dat ik 'm voor 100% kan uitspelen, iets wat vanwege een bug in m'n spel op de PC niet mogelijk was.

Geplaatst:
comment_2249582

GTA San Andreas is een tijdje terug al uitgebracht op de PS3. knipoog.gif

Zoals je in het filmpje ook al snel ontdekt is het een stuk minder uitgebreid dan de recente Xbox 360-versie; het is gewoon een heruitgave van de originele game, zonder poespas.

Geplaatst:
comment_2249717

Spelen er hier mensen weleens SA-MP? :)

Ik heb 5 jaar lang 2008-2013 SA-MP gespeeld op één server. Echter heb ik deze server achter mij gelaten, en daarbij ook mijn admin positie. Moeilijke keuze maar het was de juiste aangezien de server van 120 dagelijkse spelers (2008-2009) naar 5 dagelijkse spelers ging (2013). Dan houdt je speelplezier al gauw op.

Geplaatst:
comment_2249972

GTA San Andreas is een tijdje terug al uitgebracht op de PS3. knipoog.gif

*filmpje*

Zoals je in het filmpje ook al snel ontdekt is het een stuk minder uitgebreid dan de recente Xbox 360-versie; het is gewoon een heruitgave van de originele game, zonder poespas.

De versie zoals die nu op de PS3 te spelen is, was al jaren beschikbaar op de Xbox 360. Dat is natuurlijk wel bijzonder.

Geplaatst:
comment_2251396

Ik heb nu het idee dat ik een hele nieuwe game speel, maar het is toch wel handig dat ik de map goed genoeg ken om her en der handige dingen op te pakken zonder op de Wiki te spieken.

Geplaatst:
comment_2251410

Speelt het verder (op de graphics na) nog als dezelfde game? Ik weet namelijk niet goed of men dezelfde controls gebruikt als bij de oudere consoles of dat die zijn aangepast naar de meer geavanceerde controllers (met triggers)?

Geplaatst:
comment_2251414

De besturing is inderdaad aangepast naar de controllers van de 360, dus met triggers. Het voelt nu een stuk natuurlijker dan toen ik het originele SA speelde op de 360.

Geplaatst:
comment_2251502

Erg veel gespeeld vroeger :) Op een Nederlandse server en clan genaamd [XTC], heel misschien kennen mensen hier deze server nog wel. Server is al een lange tijd offline helaas. Voordat GTA IV uitkwam speelde ik daar erg veel op!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2251556

Erg veel gespeeld vroeger :) Op een Nederlandse server en clan genaamd [XTC], heel misschien kennen mensen hier deze server nog wel. Server is al een lange tijd offline helaas. Voordat GTA IV uitkwam speelde ik daar erg veel op!

Vroegaaah ook enorm veel SAMP gespeeld, maar eigenlijk de laatste jaren alleen maar MTA. Toen dat veranderde in meer dan alleen racen bleef ik eerst trouw aan SAMP (ben niet zo van de veranderingen), maar uiteindelijk toch overstag. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.