Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is hier en daar in dit subforum al meermaals besproken: die hele waslijst met features en extra content die de beta-versie van San Andreas had, maar in de uiteindelijke versie zijn weggelaten. Wel, we hoeven het voortaan in ieder geval niet meer te doen met lange lijstjes en allerlei losse video's, want afgelopen week heeft GTASeriesVideos een fantastische video heeft gemaakt met een prachtig overzicht van allerlei verschillen tussen de beta-versie en de uiteindelijke versie. Het is een lange zit, zo'n drie kwartier, maar het is het helemaal waard om 'm te kijken. :tu:

Het meeste was bij mij al bekend, maar ik vind het alsnog leuk om het nog even voorbij te zien komen, zeker omdat de feitjes in de video in de meeste gevallen worden voorzien van duidelijk beeldmateriaal. Eén van de meest komische dingen vind ik het feit dat Cesar en CJ tijdens de missie Photo Opportunity gigantisch zitten te schreeuwen, terwijl ze eigenlijk heel stiekem mensen als Ryder en Jizzy zitten te bespieden, om foto's van ze te maken. Reden hiervoor was dat de missie oorspronkelijk met een helikopter uitgevoerd zou worden, maar dat is later geschrapt. Desondanks hebben ze het gesprek tussen Cesar en CJ intact gelaten, wat natuurlijk wat luider was vanwege het lawaai van de helikopter.

Veel meer van dit soort feitjes vind je in de video, dus nogmaals: een aanrader. Oh, en er wordt meermaals een shoutout gegeven aan PatrickW en Dutchy3010, om redenen die jullie wellicht wel kunnen raden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tof zeg, bedankt voor het delen! Ik heb de video helemaal gekeken en ben toch eigenlijk wel verbaasd hoor. Veel wist ik namelijk nog niet, leuk om te zien dat die dingen toch voor mij onbewust in latere GTA's toch gewoon zijn verwerkt. Allemaal kleine dingetjes die de game extra leuk hadden kunnen maken. Vandaar dat ik GTA IV misschien ook de leukste GTA vindt. Ik zag nogal aardig wat features die daar uiteindelijk wel in verwerkt zijn. Inderdaad ook leuk dat PatrickW en Dutchy3010 worden genoemd. Sowieso ook grappig om te zien wat de impact van de mod van PatrickW is geweest. Erg leuk! Wellicht dat ik de andere delen ook nog een keer ga opzoeken! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag deze video verleden week voorbij komen inderdaad. Ik heb deze helemaal gekeken en ik kwam erachter dat ik maar super weinig wist naast: Hot Coffee en DYOM van PatrickW en Dutchy. Krijg echt veel zin om SAN Andreas weer te spelen hierdoor. Maar even wachten op de Backwards Compatibility voor Xbox One, maar ga geen 20 euro betalen. :)

Veel wist ik niet van deze verborgen/uitknipte zaken. Ze geven alleen aan dat deze lijst nog niet compleet is. Ik ben benieuwd welke zaken er nog meer verborgen zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die 'lange zit' was het inderdaad waard! Ik wist van te voren (voordat ik die bovenstaande video keek) ruwweg 50%... Ik wist voornamelijk 't geschrapte missie-gedeelte niet. Ik snap na 11 jaar (!!) nog steeds niet geheel waarom Rockstar dat eruit had gelaten, het leek vanuit mijn perspectief doodnormale missies. Naar m'n mening vind ik het zonde dat ze zovéél boeiende content hadden verwijderd, en dat verpest het wel 'n beetje. (Niet dat ik GTA SA plotseling een slechte game vind.) Tevens waren de weggelaten geluiden voor mij kersvers. Voor de rest was het voor mij al redelijk bekend; de Beta-voertuigen (ik had daar al 'n poos geleden een belangwekkende video over gekeken), de Hot-Coffee mode (hè, wat was dat 'n ranzige gedeelte..), en de oorspronkelijke map. 't Enige waar ik 'a little bit' verbaasd over was, was de vroegere artwork van 't spel... Bovendien super bedankt dat je deze video hierin had gepost, ik ben namelijk een stuk wijzer geworden! :Y

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de duidelijkheid; Met hot coffee heb ik niet meegeholpen, toen was ik nog geen onderdeel van de modding community...

Waar in het filmpje wordt verwezen naar HC/DYOM? Geen tijd om hele filmpje te kijken, maar verwijzingen naar HC vind ik altijd lachen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Maar even wachten op de Backwards Compatibility voor Xbox One, maar ga geen 20 euro betalen. smile3.gif

Heel leuk, maar het is vrij lang bekend dat Rockstar Games een dikke vette nee zegt tegen Backwards Compatibility. Het staat overal wel een beetje op het internet als je het opzoekt..

Ze hebben nog geen "ja" gezegd, maar "een dikke vette nee" is toch wat anders. Hooguit populair media taalgebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...