Jump to content
  • Reacties 514
  • Bezichtigingen 111.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2359741

Neen, ik was niet 'mad' of zoiets. :puh: Ik vroeg me alleen (ten zeerste) af wat de betekenis van 't plaatje inhield... Maar hoe dan ook weet ik het nu. :)

image.png?w=400&c=1

Nee maar ff serieus, wrm zit dit nog steeds niet in GTA :?

Geplaatst:
comment_2360692

Wel handig dat je gewoon uit die vliegtuig kan springen, het was wel leuk geweest voor Grand Theft Auto Online als je de deuren open kon maken van buiten en binnen en dat je dan gewoon voertuigen en spelers kan binnen laden en dan op een bepaalde hoogte die mensen er af laten springen. Het had zeker wat toegevoegd voor de mensen die wat willen doen met hun crews.

Geplaatst:
comment_2365210

Vond deze video, kan er wel om lachen:

Nice one! Er zitten een paar tussen die zijn spot-on 100% accuraat. Zoals de verborgen turbo-acceleratie knop in de politie voertuigen :schater:
Geplaatst:
comment_2367513

Ik heb daarstraks even op dé site van Game Mania gekeken voor de PS4-versie van GTA V, en ik was flink verbaasd dat 't spelletje van ruim twee jaar

oud nog zo'n 50,- euro kost. Waarom doet R* dit ons (nog) alsmaar aan? Om wist daarmee te genereren? Daarbij is het aanvankelijk dat 'n game na

een paar jaar grofweg zo'n 30 à 40 euro minder kost.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.