August 10, 201411 yr Dit is het reageertopic van het stripfestival ! Vragen kunnen hier gesteld worden. Hoofdtopic Stemlokaal Edited August 16, 201411 yr by skullz-000
August 11, 201411 yr Dus eigenlijk is het 'als je er zin in hebt hoef je gewoon maar iets in te sturen'?
August 11, 201411 yr Author Ik zie nergens een inschrijftopic. Hoe moeten de mensen nu meespelen? Zoals ERRWINS zei Simpel pb'tje naar mij Een inschrijftopic is eigenlijk wat overbodig en zo gebeurt de stemming achteraf ook zonder dat je weet wie het kan gemaakt hebben
August 11, 201411 yr Aangezien ik toch min of meer een titel te verdedigen heb, ga ik hier zeker aan mee doen.
August 20, 201411 yr Ik ga de inzending van Nyltje uitprinten, en boven mijn bed hangen. Dit is een pb van toen ik inzond: Wou eigenlijk niet inzenden, maar ik verveelde me dus ging ik maar zo'n strip maken. Dit was het eerste dat in me op kwam. http://upload.stripg.../00/00/full.png Hij is ook niet echt origineel, mrja, lkkr boeie. Had niet echt m'n best gedaan, maar ik gelukkig had ik mee gedaan, anders waren er maar 2 deelnemers. Concurrentie!!! (ik had volgens mij geen 1 stem om 2e of 1e ) Edited August 20, 201411 yr by Nyltje
September 1, 201411 yr Jammer dat er maar weinig animo was voor deze contest. Ik vond het wel grappig om mee te doen. Bedankt voor alle stemmen
Dit is het reageertopic van het stripfestival !
Vragen kunnen hier gesteld worden.
Edited by skullz-000