Jump to content
Geplaatst:
comment_2225019

vngih5.png

De uitslagen van de tweede stemronde zijn bekend! In totaal zijn er zestien leden van GTAForum door naar de knock-out ronde. We spelen hier door tot de finale. De knock-out ronde houdt in dat een lid het opneemt tegen een ander lid. Stemmers moeten een keuze maken voor een van de twee leden en moeten een beargumentatie gebruiken. Let op: zonder beargumentatie is de stem niet geldig. De forumregels zijn uiteraard van kracht. Voor overige regels; kkijk het hoofdtopic.

Stemmen kan tot maandag 1 september 23:59u. Maak de naam van de, in jouw ogen, populairste lid van de twee, dikgedrukt.

De uitslagen van de eerste knock-out ronde In totaal zijn er 8 leden van GTAForum door naar de kwart finales! De knock-out ronde houdt in dat een lid het opneemt tegen een ander lid. Stemmers moeten een keuze maken voor een van de twee leden en moeten een beargumentatie gebruiken. Let op: zonder beargumentatie is de stem niet geldig. De forumregels zijn uiteraard van kracht. Voor overige regels; kijk het hoofdtopic.

Stemmen kan tot maandag 8 september 23:59u. Maak de naam van de, in jouw ogen, populairste lid van de twee, dikgedrukt.

[spoiler]
SpacyColours - Foreigner97
Beagumentatie:

Bierbuikje - ERRWINS
Beargumentatie:

Dutchy3010 - MegaPilot
Beargumentatie:

_Night-Men_ - 3L1077
Beargumenatie:
[/spoiler]

• Reacties 70
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2235076

Man, hoe vaak ik hier mensen heb gelezen die het verschil niet kennen tussen zelf met iemand praten, en de algemene populariteit van iemand. Het is nu niet bepaald dat populariteit zo'n subjectief onderwerp is, je gesprekspartners daarentegen wel.

SpacyColours - _Night-Men_

Beargumentatie: Ik spreek vaker met Henk in verband met OWN. Betekent dat dat ik denk dat hij populairder is? Nee. In mijn ogen is Spacy populairder dan Henk. Spacy is al een geruime tijd moderator en bekend figuur op GTAForum. Sinds ik me kan herinneren is zijn aanwezigheid op het forum altijd gemanifesteerd in kwalitatieve, bijzondere en grappige posts. Ik denk dat hij daarom ook populairder is.

Geplaatst:
comment_2235125

Ik kies _Night-Men_. De enige eend met een pet die nog populairder is dan hij, is Donald Duck. _Night-Men_ doet aan meer contests en spelletjes mee dan ik, is actiever in G&C, heeft meer persoonlijk contact met GTAForumleden, post zelfs vaker in Opinie... ik moet het helaas toch afleggen tegen mijn gang-genoot.

Geplaatst:
comment_2236207

Ik kies SpacyColours. Humoristische en sociale jongen, één van de weinigen op het forum waar ik diep respect voor heb. Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat Spacy deze titel veel beter staat. Ere wie ere toekomt.

Geplaatst:
comment_2237304

SpacyColours - _Night-Men_

Beargumentatie:

Ach, na al die jaren van creatieve en soms wat onorthodoxe manieren van ingrijpen, reageren en praten van SpacyColours en zo eens kijkend naar wat dat allemaal voor invloed heeft gehad kan ik lastig iemand anders dan deze eerste persoon kiezen. Het is hem niet dat Night-Men niet populair is, maar wie overtreft Speezy daar? Voor mij niemand.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.