Jump to content
Geplaatst:
comment_2226398

Een game waar ik eigenlijk hyped voor ben...

Maker: Pipeworks, Atari, Area 52.

Release: 10 december 2015

Demo: Als je hem pre-orderd krijg je een BETA. smile3.gif

Max Players: Tot nu toe bekend 4.

Console: PC, Mac, SteamOS

Today Atari announced RollerCoaster Tycoon World, the newest installment in the amusement park simulation series for PC.

Developed by Pipeworks, RollerCoaster Tycoon World once again puts players in charge of a theme park, complete with rides, shops, patrons and, of course, the titular roller coasters. Park maintenance and customer happiness need to be tended to, as well as overall construction and expansion efforts. But in the newest installment, players can also cooperate with up to four players to manage one massive amusement park.

"Many of the new features in RollerCoaster Tycoon World were not possible a few years ago, but we have taken advantage of technological improvements to offer a wildly fun gaming experience that stays true to the storied franchise," Atari CEO Fred Chesnais said in a press release.

Other players' parks can be visited, and coaster blueprints can be shared online as well –– Pipeworks wants to make RollerCoaster Tycoon World the most connected Tycoon title yet.

Atari said RollerCoaster Tycoon World is a full PC experience, and will be "micro-transaction free," so players will have access to all of the content at release.

Stay tuned to IGN for continued coverage of RollerCoaster Tycoon World.

Bron

Trailer:

Bewerkt: door Visser23

  • Reacties 114
  • Bezichtigingen 12.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2226979

Hij doet tegenwoordig alleen nog maar de licenties verlenende gerelateerd aan de RCT serie.

Wat bedoel je precies hiermee? :puh:

YouTubers die RCT muziek willen gebruiken, naam rechten etc. ;)

@Bassss: Ik heb ooit een keer een filmpje gezien waarin ik Sawyer aan RCT3 zag werken. Ik zal eens kijken of ik m kan vinden, maar ik beloof niks. ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2226985

10eojh3.png

Nu ik die screen ook wat beter bekeken heb, zie ik ook dat je attracties een beetje schuin kan plaatsen i.p.v. 90 graden draaien. :tu:

Bewerkt: door Visser23
Gigantische quote aangepast

  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2231255

Ik zag dit bericht op een ander forum, stond geen bron bij. Aangezien het door een erg vertrouwelijke moderator gaat die het heeft geplaatst geloof ik het wel.

Opvallend puntje. Het nieuwe deel maakt geen gebruik meer van het bekende stuk voor stuk achtbaan bouwen, maar van een nieuw spline systeem. Verder proberen de ontwikkelaars helemaal richting het RCT2 en RCT1 gevoel te gaan, alleen met graphics van deze tijd. De ontwikkelaars benadrukken nog wel dat de screens die je hier ziet zijn echt uit een eerste preview die nog verre van af is.

Het multiplayer deel, dat lijkt op dat van de nieuwe Simcity, is trouwens optioneel.

http://media.pcgamer.com/files/2014/08/screenshot_1-610x344.jpg

http://media.pcgamer.com/files/2014/08/screenshot_2-610x344.jpg

http://media.pcgamer.com/files/2014/08/screenshot_3-610x344.jpg

Ff wat gezocht, en de bron gevonden!

http://www.pcgamer.com/previews/rollercoaster-tycoon-preview/

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2231990

Ja, misschien omdat het een beetje cartooney is. Ik hoop zelf dat de gameplay vooral vooruit is gegaan. De graphics boeien me niet zo heel erg, maar de leuke RTC gameplay zorgt er voor dat ik het spel nog steeds speel. Vooral verbeterde physics, zoals dat een volle lange stoomtrein slomer is dan een kleine lege of geen waterattracties met onweer. :puh:

Geplaatst:
comment_2232037

Ja, misschien omdat het een beetje cartooney is. Ik hoop zelf dat de gameplay vooral vooruit is gegaan. De graphics boeien me niet zo heel erg, maar de leuke RTC gameplay zorgt er voor dat ik het spel nog steeds speel. Vooral verbeterde physics, zoals dat een volle lange stoomtrein slomer is dan een kleine lege of geen waterattracties met onweer. :puh:

Ja okay het gaat om de gameplay, maar ik wou altijd al Rct3 met betere graphics en ik hoop dat Rct World dat is. :)
Geplaatst:
comment_2232040

De graphics worden denk ik niet veel beter dan RCT3, en wat mij betreft past die enigszins cartoony sfeer wel bij RCT. Nu alle customization opties van de vorige delen (voornamelijk deel één) en ik ben een gelukkig mens.

Geplaatst:
comment_2232080

De graphics hoeven van mij inderdaad ook niet verbeterd te worden. Deze stijl past perfect bij Rollercoaster. Ik hoop op meer thema's en attracties. Dit terwijl in RCT3 natuurlijk ook al superveel zaten! Ik ben erg benieuwd naar de game.

Geplaatst:
comment_2232081

Vind het eerlijk gezegd qua graphics op Rct3 lijken. :(

Dit schijnen ze, net als bij De Sims 4, expres te doen

Simpelweg om zo de graphics laag te kunnen houden waardoor het voor een breder publiek beschikbaar is

Net als met De Sims, is RCT een spel voor alle leeftijden, en je jonge gebruikers hebben nou niet echt hele zware PC's vaak ;)

Geplaatst:
comment_2232223

Ik ben er in ieder geval geen fan van, zover ik het nu kan zien. Voor mij zijn dat gewoon bewuste lage limieten. RTC3 was uniek omdat het voor het eerst 3D was, dat wordt RTC World niet. Dus moeten ze met andere vernieuwingen komen wat mij overhaalt. Die vernieuwingen (op een beetje grafisch niveau na) heb ik tot nu toe nog niet gezien.

Geplaatst:
comment_2232230

Ik ben benieuwd hoe zeel het spel compatibel gaat zijn met de Oculus Rift. Dat zal wel erg gaaf zijn denk ik!

Deeltje 1 en 2 vond ik het leukst. Deel 3 heb ik ook maar viel toch een beetje tegen, maar alsnog was het een prima spel.

Ik hoop dat deel 4 zich kan meten aan zijn voorgangers!

Bewerkt: door Dexist

  • 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2239800

Een dubbelpost met een foto maakt niet uit toch?

(Deze plaats is gereserveerd voor een moderator die hier een :@ smiley kan plaatsen)

De ingangen van RCTW:

33ky98j.jpg

Moet zeggen, ze zien er wel geinig uit hoor :puh: Zou nog leuke zijn als ze bij die avontuurlijke(3) de zeilen laten bewegen met de wind, en bij de Western 1 de lamp een beetje laten bewegen of hem functioneel maken tijdens de nachten!

Geplaatst:
comment_2239804

Zeker mooie concept art, dat laat ook weer de mooie cartoony stijl van de game zien. Al zal het niet helemaal zo cartoony worden als in deze plaatjes, maar daar is het natuurlijk ook concept art voor. Ik kan in ieder geval al niet meer wachten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.