Jump to content
Geplaatst:
comment_2226398

Een game waar ik eigenlijk hyped voor ben...

Maker: Pipeworks, Atari, Area 52.

Release: 10 december 2015

Demo: Als je hem pre-orderd krijg je een BETA. smile3.gif

Max Players: Tot nu toe bekend 4.

Console: PC, Mac, SteamOS

Today Atari announced RollerCoaster Tycoon World, the newest installment in the amusement park simulation series for PC.

Developed by Pipeworks, RollerCoaster Tycoon World once again puts players in charge of a theme park, complete with rides, shops, patrons and, of course, the titular roller coasters. Park maintenance and customer happiness need to be tended to, as well as overall construction and expansion efforts. But in the newest installment, players can also cooperate with up to four players to manage one massive amusement park.

"Many of the new features in RollerCoaster Tycoon World were not possible a few years ago, but we have taken advantage of technological improvements to offer a wildly fun gaming experience that stays true to the storied franchise," Atari CEO Fred Chesnais said in a press release.

Other players' parks can be visited, and coaster blueprints can be shared online as well –– Pipeworks wants to make RollerCoaster Tycoon World the most connected Tycoon title yet.

Atari said RollerCoaster Tycoon World is a full PC experience, and will be "micro-transaction free," so players will have access to all of the content at release.

Stay tuned to IGN for continued coverage of RollerCoaster Tycoon World.

Bron

Trailer:

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 114
  • Bezichtigingen 12.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2242302

Nou, er komen ook mascottes in de game zoals in Rollercoaster Tycoon 3!

Zou die mascotte dan ook de ballonnen kunnen verkopen? In RollerCoaster Tycoon 3 werden ballonnen natuurlijk alleen verkocht bij het daarvoor ingestelde kraampje, maar misschien zou een 'mobiele verkoper' zoals deze mascotte wel een nieuwe toevoeging zijn. :)
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2242313

Nou, er komen ook mascottes in de game zoals in Rollercoaster Tycoon 3!

Zou die mascotte dan ook de ballonnen kunnen verkopen? In RollerCoaster Tycoon 3 werden ballonnen natuurlijk alleen verkocht bij het daarvoor ingestelde kraampje, maar misschien zou een 'mobiele verkoper' zoals deze mascotte wel een nieuwe toevoeging zijn. :)

Dat zou eigenlijk wel tof zijn! :)

Wow, echt een toffe spel, maar helaas heb ik geen goede Game PC.

Anders had ik deze game wel gekocht.

Het is nu wachten tot de Specificaties bekent zijn, dan kan je eigenlijk pas oordelen. Ik verwacht echter niet dat de specificaties hoog liggen, kijk maar naar de cartoony graphics op de ingame screenshots. Ik denk 2gb ram + en een FM2 AMD processor of een i3 Intel processor en een GT730 of een R5 230 zal wel goed zijn om deze game te runnen denk ik.

O trouwens: Rollercoaster Tycoon 4: Mobile is uitgebracht op de Android en is nu dus te downloaden in de Play Store. Gratis natuurlijk.

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2242547

Zou best kunnen dat de ballonnen door de entertainer worden verkocht, dat plaatje maken ze niet voor niks zo, denk ik. :puh:

Over de graphics: Ik denk dat je hem makkelijk moet aankunnen, het blijft natuurlijk een spel gericht op kinderen, en zitten op een slome 'Familie-PC'. Zo heb ik Rct2 en Rct3 leren kennen. Rct2 liep na een paar uurtjes vast en Rct3 kon die net aan. :puh: Als kind kijk je totaal door de graphics heen. Ik vond Gta Sa vroeger ongelofelijk realistisch!

Geplaatst:
comment_2245462

Aan de ene kant vind ik het mooi (het heeft wel wat leuks zoiets cartoonachtigs). Aan de andere kant vind ik het niet leuk (ik zou ook graag een spel willen hebben waar je wat realistische parameters hebt om achtbanen te maken :puh:)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2245465

Er is wel eens opgemerkt dat het achtbanen bouwen met een Point to Point systeem gaat volgens mij. Althans,het is dus noet meer zo dat het banen bouwen is zoals RCT3 waardoor het veel realistischer is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.