Jump to content
Geplaatst:
comment_2226565

chin+cham+pion+lig.png

Welkom in het algemene Champions League-topic!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met het huidige seizoen in de Champions League.

10609469_718914824828657_4624820214027141532_n.jpg

Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015

[table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten

1 | x | x

2 | x | x

3 | x | x

4 | x | x

5 | x | x [/table]

[table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in

Real Madrid | 10 keer | 2013-2014

AC Milan | 7 keer | 2006-2007

Bayern München | 5 keer | 2012-2013

Liverpool FC | 5 keer | 2004-2005

FC Barcelona | 4 keer | 2010-2011 [/table]

Bewerkt: door TekaLoca

• Reacties 401
  • Bezichtigingen 19.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wie wint de CL? 15 leden hebben gestemd

1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

• Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2244622

En Shakhtar staat met 0-6 te leiden door onder andere 4 doelpunten van Luiz Adriano. :7

Veltman mag Iniesta overigens bedanken dat ie doorging en zich niet liet vallen, was anders een rode kaart + penalty.

Geplaatst:
comment_2244647

Ha-ha, het 'grote' Barça is aan het tijdrekken in eigen huis tegen Ajax, waar zelfs de ballenjongens aan mee moeten doen. Verdiende overwinning, maar dát is echt zielig.

Geplaatst:
comment_2244652

Mooie revanche voor het tijdrekken gedurende 90 minuten van vorig jaar in Amsterdam.

Het verschil is alleen een miljoen of 100 dat gemiddeld per jaar wordt uitgegeven aan spelers. Het 'grote' Barça wilt toch wedstrijden domineren? Daar zijn ze goed in, dan is het logisch dat het voor een club onmogelijk is om op balbezit te spelen.

Geplaatst:
comment_2244656

Ha-ha, het 'grote' Barça is aan het tijdrekken in eigen huis tegen Ajax, waar zelfs de ballenjongens aan mee moeten doen. Verdiende overwinning, maar dát is echt zielig.

Pot, ketel.
Het verschil is alleen een miljoen of 100 dat gemiddeld per jaar wordt uitgegeven aan spelers. Het 'grote' Barça wilt toch wedstrijden domineren? Daar zijn ze goed in, dan is het logisch dat het voor een club onmogelijk is om op balbezit te spelen.
Zaterdag Clasico, waarom halen ze er anders Neymar, Messi én Iniesta af? Kom op, kon je toch wel zelf opkomen..

1ste helft had Ajax geluk dat het geen 4-0 was met die reuzenkans van Iniesta(wat gewoon rood + penalty is als ie zich als Robben gedraagt, maar er zijn nog echt echte voetballers natuurlijk) en die pingel op de paal van Pedro, nu moet je niet komen huilen om 5 minuutjes tijdrekken. :7

Geplaatst:
comment_2244658

Haha, wat hebben jullie een bord voor je kop zeg. We gaan even Barcelona dat al jaren samenspeelt en jaarlijks alleen beter wordt (lees: mindere spelers worden vervangen door betere spelers) vergelijken met Ajax dat elk jaar haar beste spelers verliest en moet opbouwen.

Het Barcelona dat bekend is om wedstrijden te domineren mét veel balbezit, dan is het logisch dat de tegenstander dat bijna niet kan hebben (moet ik het voor je uitrekenen?). Logisch dat je dan niet hetzelfde voetbal kunt spelen, mensen raken het eindeloos getik zat en prefereren het snelle en flitsende voetbal van bijvoorbeeld Real Madrid.

Je moet het zeker als kleinere club doen met de middelen die je hebt, als je daar niet mee kunt domineren tegen spelers als Iniesta, Messi en Piqué is dat niet meer dan normaal.

Jullie roemen Barcelona toch om hun geweldige jeugdopleiding die barstensvol met talent zit? Dan kunnen de jeugdspelers vast wel tegen wat jeugdspelers van het 'derderangs' Ajax, toch? Zonder Messi, Iniesta én (ja én, laten we én even benadrukken zeg, poe-poe) Neymar blijft er nog een waarde van enkele honderd miljoenen over, maar nee, laten we het vooral niet vergelijken met het Ajax van enkele tientallen, dat moet minstens net zo goed spelen.

1ste helft had Ajax geluk dat het geen 4-0 was met die reuzenkans van Iniesta(wat gewoon rood + penalty is als ie zich als Robben gedraagt, maar er zijn nog echt echte voetballers natuurlijk) en die pingel op de paal van Pedro, nu moet je niet komen huilen om 5 minuutjes tijdrekken. :7

a095b62ba601cdf2e9b5ff3d0e9c8069_biscuitsshakey.gif

neymar-dive-uru.gif

Dit zijn pas echte mannen zeg, enorm onder de indruk!

Geplaatst:
comment_2244661

Wat is nu je probleem? Dat PSV geen weg naar de CL kan vinden? Barcelona heeft hier met 3-1 gewonnen zoals het hoort dus waarom huil je?

Wat zielig zeg. Je kunt je gelijk niet vinden in een discussie? Verwacht je hier een serieus antwoord op?

Geplaatst:
comment_2244668

Oh, is dit een discussie? Ik zie alleen maar gehaat op een team die vandaag 3 punten heeft gepakt.

Verdiende overwinning, maar dát is echt zielig.

Moeten we op de banken gaan staan omdat Barcelona met 3-1 wint van het 'geweldige' Ajax? Logische en verdiende overwinning, maar dat hoeft niet met tijdrekken als je FC Barcelona bent.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2244669

En wat moeten wij doen als Barça-supporters? Huilen omdat Ajax verloren heeft van een team dat niet hetzelfde budget heeft? Morgen speelt mijn favoriete Belgische club tegen Arsenal, hoe groot is de kans dat zij gaan winnen? Zie je mij zeiken over het geld dat Arsenal heeft?

Focus je op je eigen club en ga niet met stront gooien naar een team die je niet mag. Ikzelf walg van zoveel clubs, zie je mij hier al gaan haten op alles wat ze doen? Ik ben hier voor het voetbal die mijn favoriete teams brengen, niet om andere clubs uit te maken want daar heb ik niks aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.