Jump to content
Geplaatst:
comment_2226565

chin+cham+pion+lig.png

Welkom in het algemene Champions League-topic!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met het huidige seizoen in de Champions League.

10609469_718914824828657_4624820214027141532_n.jpg

Top 5 doelpuntenmakers v.h. seizoen 2014-2015

[table=header]Plaats | Speler | Aantal doelpunten

1 | x | x

2 | x | x

3 | x | x

4 | x | x

5 | x | x [/table]

[table=header]Team | Kampioen | Laatste keer in

Real Madrid | 10 keer | 2013-2014

AC Milan | 7 keer | 2006-2007

Bayern München | 5 keer | 2012-2013

Liverpool FC | 5 keer | 2004-2005

FC Barcelona | 4 keer | 2010-2011 [/table]

Bewerkt: door TekaLoca

• Reacties 401
  • Bezichtigingen 19.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wie wint de CL? 15 leden hebben gestemd

1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

• Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2249846

Jammer dat er zo gemopperd wordt over de scheidsrechter, hij was gewoon in beide kanten slecht want El Ghazi & Moisander mochten er ook met rood af.

Geplaatst:
comment_2249877

Dat van Moisander heb ik niet gezien maar dat van El Ghazi, ja. Hij had zijn twee geel kunnen krijgen en wellicht moeten krijgen. Maar serieus, MP, neem een voorbeeld aan Teka en zet je Barca bril af en kom onder ogen dat Barca gisteren dikke poep was Ajax de betere en recht had op de drie punten.

Geplaatst:
comment_2249931

Niet cynisch bedoeld, maar waarom moesten Moisander en El Ghazi rood? Was ien stadion dus zag dat niet zo goed

Maar serieus, MP, neem een voorbeeld aan Teka en zet je Barca bril af en kom onder ogen dat Barca gisteren dikke poep was Ajax de betere en recht had op de drie punten.

Dat^

Bewerkt: door KoningJesper

Geplaatst:
comment_2249933
Maar serieus, MP, neem een voorbeeld aan Teka en zet je Barca bril af en kom onder ogen dat Barca gisteren dikke poep was Ajax de betere en recht had op de drie punten.

10wts1l.jpg

I rest my case. :7

Geplaatst:
comment_2249935

Niet alleen naar de stats kijken

Eerste helft: Ajax

Tweede helft: Barca

Gehele wedstrijd: Gelijk

Bewerkt: door KoningJesper

Geplaatst:
comment_2249938

Dit keer ben ik het met MP eens, want in mijn ogen geven de statistieken duidelijk de wedstrijd weer. Ajax kon ik de eerste helft wel een paar keer leuk de bal rondspelen, maar daar bleef het ook bij. Het gaat om kansen creëren. Dat Ter Stegen maar één redding hoefde te verrichten heeft zegt ook wel iets over de kwaliteiten van Ajax, lijkt me. Barcelona speelde ook niet op haar beste kunnen, daar niet van.

Geplaatst:
comment_2249952

Lol, dus omdat ik voor PSV ben mag ik geen kritiek leveren op Ajax? :7

Ajax speelde leuk, dat ontken ik ook niet. Maar door 15 à 20 minuutjes erg goed te spelen win je nog niet van een van de beste clubs ter wereld. Vergeet niet dat Barcelona gewoon met het eerste team speelde. Het is leuk dat Ajax het zo lang heeft volgehouden, maar je maakt mij niet wijs dat je voor de wedstrijd al dacht dat Ajax een enorme kans zou maken om te winnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.