Jump to content
Geplaatst:
comment_2227453

Plaats hier jouw opvallende voetbalnieuwtjes! Discussie is natuurlijk ook mogelijk in dit topic. Nieuwtjes mogen gaan over transfers, blessures, opvallende filmpjes, geruchten, etc.

Ik trap af;

De mobiele app van de Volkskrant meldt dat Ajax-icoon Johan Cruijff is overleden.

Een woordvoerder van Ajax zegt van niks te weten. Een webredacteur van de krant laat weten dat het een fout betreft.

'Wegens een fout op onze nieuwe testsite is per ongeluk een bericht over de dood van Johan Cruijff op onze website verschenen. Onze excuses', tweet de krant. Hoofdredacteur Philippe Remarque spreekt van een 'domme fout'.

'We zijn een nieuwe site aan het testen. Een van de technici heeft daar een verzonnen bericht op gezet. namens de Volkskrant bied ik mijn excuses aan Johan Cruijff aan', aldus Remarque tegen BNR Nieuwsradio.

Ik vind dit wel een erg opvallend nieuwtje. Hoe kom je erbij om een nieuwsbericht te schrijven over het overlijden van iemand? Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd volgens mij.

• Reacties 165
  • Bezichtigingen 68.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2371632

Denk wel dat een goal achteraf wordt afgekeurd als het buitenspel was... Nu vraag ik me af wat er dan gebeurt als er voor buitenspel wordt gefloten terwijl dat niet zo is... Je kunt moeilijk iedereen weer terug zetten waar hij stond, de bal voor je uit rollen en verder voetballen :bonk:

Bewerkt: door AlbertPietens

Geplaatst:
comment_2372250

Spelhervatting wordt gewoon gedaan zoals de regels hanteren hé.

Buitenspel dus een indirecte vrije schop waar de speler strafbaar buitenspel stond.

Bij een onterechte strafschop dus een scheidsrechtersbal.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2380734

En het probleem is?

Rik Coppens, 1957.

Johan Cruyff, 1982.

Jij ben net zo grappig als die mensen van AD, Belgen die iets uitvinden op het voetbalveld? schater.gif

Blanchflower en McIlroy, 1 mei 1957.

Rik Coppens en Andre Piters, 5 juni 1957.

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Geplaatst:
comment_2380754

Om even te mierenneuken: er wordt nergens gesuggereerd dat Cruijff en Olsen de eerste waren die dat trucje deden, voor zover je hun trucje al kan vergelijken met dat van Messi + Suarez.

Geplaatst:
comment_2380785

Om even te mierenneuken: er wordt nergens gesuggereerd dat Cruijff en Olsen de eerste waren die dat trucje deden, voor zover je hun trucje al kan vergelijken met dat van Messi + Suarez.

Ik heb anders nergens(behalve op Extra Time) gelezen dat ze het op z'n Coppens deden(of die Blanchflower), maar altijd "op z'n Cruyffs".
Geplaatst:
comment_2380795

Ik heb anders nergens(behalve op Extra Time) gelezen dat ze het op z'n Coppens deden(of die Blanchflower), maar altijd "op z'n Cruyffs".

Als je iets verder gekeken had dan dat je neus lang is, had je gezien dat er tien doelpunten opgesomd waar Coppers bijstond en daar stond zo ongeveer dit: 'Niet Cruyff en Olsen waren de eersten, het werd al eens eerder gedaan door...' En wie boeit dat? De meeste Nederlanders zullen het toch echt wel van de laatste kennen, wat boeit dat nou? Zo bijzonder is het ook weer niet, zelf ik die penalty kunnen bedenken. Dus ja. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.