Jump to content
Geplaatst:
comment_2227453

Plaats hier jouw opvallende voetbalnieuwtjes! Discussie is natuurlijk ook mogelijk in dit topic. Nieuwtjes mogen gaan over transfers, blessures, opvallende filmpjes, geruchten, etc.

Ik trap af;

De mobiele app van de Volkskrant meldt dat Ajax-icoon Johan Cruijff is overleden.

Een woordvoerder van Ajax zegt van niks te weten. Een webredacteur van de krant laat weten dat het een fout betreft.

'Wegens een fout op onze nieuwe testsite is per ongeluk een bericht over de dood van Johan Cruijff op onze website verschenen. Onze excuses', tweet de krant. Hoofdredacteur Philippe Remarque spreekt van een 'domme fout'.

'We zijn een nieuwe site aan het testen. Een van de technici heeft daar een verzonnen bericht op gezet. namens de Volkskrant bied ik mijn excuses aan Johan Cruijff aan', aldus Remarque tegen BNR Nieuwsradio.

Ik vind dit wel een erg opvallend nieuwtje. Hoe kom je erbij om een nieuwsbericht te schrijven over het overlijden van iemand? Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd volgens mij.

• Reacties 165
  • Bezichtigingen 68.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2300711
Jürgen Klopp houdt ermee op

Volgens het Duitse Bild gaat trainer Jürgen Klopp Borussia Dortmund aan het einde van het seizoen verlaten. De 47-jarige oefenmeester heeft aan de club gevraagd zijn tot 2018 doorlopende contract te ontbinden.

Klopp vindt het na zeven jaar bij Dortmund wel mooi geweest. BvB won onder Klopp twee landstitels en één beker. Volgens Bild wordt Thomas Tuchel volgend seizoen de opvolger van Klopp.

Bron: Metro

Om 13.30 is een persconferentie aangekondigd door BVB, daar zal dit waarschijnlijk bekend worden gemaakt. Heel onverwachts dit, wat mij betreft.

Geplaatst:
comment_2301189
Jürgen Klopp houdt ermee op Volgens het Duitse Bild gaat trainer Jürgen Klopp Borussia Dortmund aan het einde van het seizoen verlaten. De 47-jarige oefenmeester heeft aan de club gevraagd zijn tot 2018 doorlopende contract te ontbinden. Klopp vindt het na zeven jaar bij Dortmund wel mooi geweest. BvB won onder Klopp twee landstitels en één beker. Volgens Bild wordt Thomas Tuchel volgend seizoen de opvolger van Klopp.
Bron: Metro Om 13.30 is een persconferentie aangekondigd door BVB, daar zal dit waarschijnlijk bekend worden gemaakt. Heel onverwachts dit, wat mij betreft.

Tjah op Internationale Venziosdag kan je alles verwachten. :7

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2305690

Echt "opvallend" nieuws is het niet, maar nieuwswaardig is het zeker. Momenteel zijn de ontknopingen van het Torneo Del Futuro te zien, een kampioenschap voor teams onder de 16 jaar van een aantal clubs uit Europa. Dit jaar doen Atlas, Club Brugge, Manchester City, PSG, Anderlecht, AZ, Feyenoord en Liverpool mee. Hier zie je de spelers die over een paar jaar in de grote competities zouden kunnen spelen. Zo bij vlagen al heerlijk voetbalspel!

Op www.torneodelfuturo.com kun je live naar de wedstrijden kijken.

• 5 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2316702

Dames en heren, het is dan ein-de-lijk zover! Seppie Blatter treedt af. Net nadat hij herkozen werd als FIFA President, treed de corrupte maffiabaas eindelijk af. Wat vinden jullie hiervan?

Joseph Blatter heeft tijdens een speciale persconferentie aangekondigd dat hij zijn baan ter beschikking stelt. De 79-jarige Zwitser werd afgelopen vrijdag herkozen voor een vijfde termijn als hoofd van de wereldvoetbalbond, maar tijdens de persconferentie liet hij weten onvoldoende steun te voelen. Daarom gaat hij geen vijfde termijn in bij de FIFA, maar roept hij een buitengewoon congres bijeen. Blatter draagt zijn rol over aan iemand anders.

Er werd voorafgaand aan de persconferentie geen rekening gehouden met een vertrek van de net herkozen Blatter: wijdverbreid verwachtte iedereen dat er informatie gegeven zou worden over de positie van secretaris-generaal Jérôme Valcke. Hij kwam dinsdag serieus in het nauw, nadat duidelijk werd dat hij betrokken was bij de betaling van tien miljoen dollar namens FIFA aan de CONCACAF. Dat was bestemd voor de Afrikaanse diaspora in de Caraïben, maar de Amerikaanse opsporingsdienst FBI beschouwde het als smeergeld.

De FIFA ontkende dit een paar uur later nadrukkelijk in een officieel statement, maar werd betrapt op een keiharde leugen. Valcke was namelijk wel degelijk betrokken bij die transactie, zo bleek uit een document dat later op de dag boven water kwam. De positie van Valcke wankelt echter niet. Blatter daarentegen houdt het voor gezien bij de wereldvoetbalbond. In zijn verklaring, die enkele minuten duurde nadat perschef Walter De Gregorio hem het woord gaf, lichtte de Zwitser toe hoe hij tot zijn besluit is gekomen.

Bron

Geplaatst:
comment_2316776

Lees net dat Platini kandidaat is, is dat die meneer die eerst fuckign hard ging dreigen en nadat Blatter werd verkozen als eerste in de rij stond om handjes te gaan schudden en nadien geen commentaar gaf? :7

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2319706

Als ik hem was, zou ik zeggen 'het is nu wel mooi geweest, laat mijn opvolger maar dealen met alle schandalen die ik heb veroorzaakt en nu aan het licht komen, dan ga ik van een lekker lui pensioen genieten'.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2326072

Ik vind het respectloos van Valdes zelf. Je komt terug van een blessure die je 7 of 8 maanden aan de kant heeft gehouden, wat verwacht je dan? Dat LVG De Gea wegdouwt om Valdes er in de plaats te zetten? Ritme opdoen bij de reserves was een prima oplossing voor Victor.

Anyway, hij vertrekt dus en ik hoop dat hij naar een goede club verkast. Ik las dat hij gelinkt werd met een of andere Turkse club. Dat moet hij dus niet gaan doen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.