Jump to content
Geplaatst:
comment_2227453

Plaats hier jouw opvallende voetbalnieuwtjes! Discussie is natuurlijk ook mogelijk in dit topic. Nieuwtjes mogen gaan over transfers, blessures, opvallende filmpjes, geruchten, etc.

Ik trap af;

De mobiele app van de Volkskrant meldt dat Ajax-icoon Johan Cruijff is overleden.

Een woordvoerder van Ajax zegt van niks te weten. Een webredacteur van de krant laat weten dat het een fout betreft.

'Wegens een fout op onze nieuwe testsite is per ongeluk een bericht over de dood van Johan Cruijff op onze website verschenen. Onze excuses', tweet de krant. Hoofdredacteur Philippe Remarque spreekt van een 'domme fout'.

'We zijn een nieuwe site aan het testen. Een van de technici heeft daar een verzonnen bericht op gezet. namens de Volkskrant bied ik mijn excuses aan Johan Cruijff aan', aldus Remarque tegen BNR Nieuwsradio.

Ik vind dit wel een erg opvallend nieuwtje. Hoe kom je erbij om een nieuwsbericht te schrijven over het overlijden van iemand? Die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd volgens mij.

• Reacties 165
  • Bezichtigingen 68.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2326166

Ik vind het respectloos van Valdes zelf. Je komt terug van een blessure die je 7 of 8 maanden aan de kant heeft gehouden, wat verwacht je dan? Dat LVG De Gea wegdouwt om Valdes er in de plaats te zetten? Ritme opdoen bij de reserves was een prima oplossing voor Victor.

Anyway, hij vertrekt dus en ik hoop dat hij naar een goede club verkast. Ik las dat hij gelinkt werd met een of andere Turkse club. Dat moet hij dus niet gaan doen...

Naja, zeggen dat hij niet wilde spelen voor het tweede is ook wel redelijk kort door de bocht. ;)
Geplaatst:
comment_2326231
Wat is dan volgens jou de reden dat Man U hem gaat doorsturen? :)

Valdes heeft duidelijk wel een wedstrijd gespeeld, anders zet hij zo'n foto niet op Twitter. Juister was geweest als Van Gaal zei dat Valdes het beu was om voor het tweede te spelen(wat mij ook logischer lijkt), maar dat hij helemaal niet voor het tweede wou spelen lijkt mij onzin.
Geplaatst:
comment_2326246

Hij heeft zelfs 3 wedstrijden gespeeld, 1 in januari, 1 in februari en 1 in maart. Ik denk dat het allemaal een persoonlijke vete is, bij Barcelona degradeerde LvG Valdes ook al naar het tweede team. Daarnaast was het toch allang duidelijk dat Valdes verkocht zou worden, Van Gaal stelde hem de laatste wedstrijd op om hem nog eventjes in de kijker te spelen.

Alles bij mekaar, conclusie: Falcao is een heilige.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.