Geplaatst: 23 augustus 201410 jaren comment_2228394 Iemand met rank 75+ die een stuk of 25x rooftop rumble met me wil doen? Snelle missies, Microfoon is handig, 2 personen in totaal in de missie voor max rp en cash. (Hard Mode) Mijn gt is: CheekiestOlive8, Drop je gt hieronder of voeg me toe op xbox.
Geplaatst: 23 augustus 201410 jaren comment_2228416 Iemand met rank 75+ die een stuk of 25x rooftop rumble met me wil doen? Snelle missies, Microfoon is handig, 2 personen in totaal in de missie voor max rp en cash. (Hard Mode) Mijn gt is: CheekiestOlive8, Drop je gt hieronder of voeg me toe op xbox. Mij mag je wel toevoegen, mij gamertag is LethalMaximus73 op de Xbox.Ik ben niet altijd de beste met missions, maar wil je er best wel mee helpen. Alleen vandaag gaat dat denk ik niet meer lukken, mischien morgen overdag of s'avonds ben ik denk ik wel beschikbaar. Ook wel voor eventuele andere missions als je die wild doen.
Iemand met rank 75+ die een stuk of 25x rooftop rumble met me wil doen?
Snelle missies, Microfoon is handig, 2 personen in totaal in de missie voor max rp en cash. (Hard Mode)
Mijn gt is: CheekiestOlive8, Drop je gt hieronder of voeg me toe op xbox.