Jump to content
Joriz

Teken de GTA Online "Don't F#ck the Dutch"-petitie!


gallery_1_5_77451.jpg

Met de San Andreas Flight School Update heeft Rockstar Games 25 'vlaggen van de wereld' parachute rugzakken toegevoegd aan Grand Theft Auto Online.

Rockstar Games heeft vlaggen toegevoegd van landen zoals Argentinië, Brazilië, Italië, Schotland en zelfs een vlag toegevoegd voor onze zuiderburen in België.

Ondanks dat er duizenden (of misschien wel een miljoen) GTA-Fans in Nederland wonen, lijkt Rockstar Games ons te zijn vergeten! Er zit namelijk geen Nederlandse parachute in GTA Online.

Teken de GTAGames.nl "Don't F#ck the Dutch"-petitie. Zo kunnen we Rockstar Games laten zien hoe belangrijk ons kleine kikkerlandje is. Hoe meer mensen er tekenen hoe makkelijker we Rockstar Games kunnen overtuigen voor het alsnog toevoegen van een Nederlandse parachute! smile3.gif

Deel, Share en Like het volgende adres met je GTA vrienden zodat er meer Nederland in GTA Online komt:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Serieus? emo.gif Lijkt me beetje onnodig dit te posten als nieuwsbericht.

Als Rockstar Games ons nu al vergeet met een simpele vlag, gaat Rockstar Games ons misschien ook wel in de toekomst vergeten met grotere landspecifieke uitbreidingen.

Daarom dus deze petitie om te laten zien hoe veel Nederlandse GTA Online spelers en Grand Theft Auto fans er zijn.

Daarom verzoek ik iedereen (ook de Belgen van ons forum) de petitie te tekenen. Zodat wij Nederlanders en Europeanen niet worden vergeten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja hoor en ik wil een vlag van Antarctica en de Noordpool -_-

Geen van beide heeft spijtig genoeg een officiële vlag. :N Misschien moeten we daar eens een petitie voor uitschrijven.

Hopelijk voor de Nederlanders hier haalt deze petitie iets uit. Zo niet kunnen jullie nog altijd met de parachutehoes van jullie zuiderburen rondlopen.

Ik ga er vanavond maar eens eentje van België halen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...