Silverbyte Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Ik heb ook nog even overwogen dit gewoon in Lifestyle te plaatsen, maar omdat dit puur over mijn grafische werk gaat, leek het me in Graphics toch het best op zijn plaats. Over tot de orde van de dag: ik sta in het AD! Niet op de voorpagina natuurlijk, en ze zijn de 'van' vergeten in mijn achternaam, maar toch - ik sta erin! Het gaat om een klein interview naar aanleiding van het nieuws dat een... ach, dat lees je zometeen zelf wel. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Wow, super vet man! Lees zelf nooit AD, dus had het nog niet gezien. Wel erg leuk. Laat ik ook eens een kijkje nemen op die site. Bewerkt: 25 augustus 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Twedeldie Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 En dat stimuleert jou om door te tekenen?"Ja, ik heb al nieuwe pennen gekocht!" Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 En dat stimuleert jou om door te tekenen?"Ja, ik heb al nieuwe pennen gekocht!" Dat was iets dat ik bij wijze van grap tegen die man zei, tussen neus en lippen door, maar hij dacht vast: "ha, da's een goede afsluiter!" Reageren
Tommie59 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Dat is wel nice. Nooit geweten dat we een tshirt ontwerper op 't forum hadden. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Gefeliciteerd man! Echt nice! Vergeet ons niet wanneer je eenmaal beroemd bent he haha Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Ik denk er echt aan om 'm te kopen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Voor de mensen die overwegen het shirt aan te schaffen: voel je vrij om er een te bestellen bij MisterDressup. Zou ik supertof vinden. Wat je ook kunt doen, is even wachten. Ik heb namelijk ook contact gezocht met Tjunk, een Nederlandse uitgever van kleding met het werk van jonge ontwerpers. Ik kan daar nog helemaal niets over beloven, maar ik hoop daar ook mijn ontwerpen te kunnen distribueren. Of het doorgaat weet ik dus niet, maar het zou voor jullie natuurlijk wel schelen in de verzendkosten e.d. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Haha, dat zou inderdaad tof zijn. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Supertof! Het moet vast trots voelen dat je je grafische talenten op zo'n grote schaal kunt delen en aan de man kunt brengen. Ben benieuwd wat we hier verder nog van horen, houd ons op de hoogte. Reageren
Michael Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Ik ga even wachten als er meer shirts van je komen. Ik zou namelijk heel graag meer keuze willen horen. En ook echt heel erg gaaf dat jouw shirts nu echt worden verkocht door een bedrijf! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Als het in Nederland komt haal ik er zeker een. Ik heb het gelezen maar omdat 'van' er niet tussen stond dacht ik dat het om een andere gek ging. Maar jij was het dus wel Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Als je ooit beroemd wordt zal ik nooit vergeten dat ik je eerste t-shirts hebt gekocht. Leuk man! Reageren
RUBENN Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Gaaf! Leuk interview! Ik ga ook eens voor die shirtjes kijken Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 (bewerkt) Gaaf dat je je creativiteit op deze manier kunt inzetten. Ik zal eens door die catalogus scrollen, al is het niet echt een stijl waarmee ik snel zal rondlopen, ik hou meer van wat rustgevende kleding (ondanks dat mijn username de ideale beschrijving is voor jouw kunst). Bij deze dub ik jouw stijl onofficieel als LolliPop Art, omdat het me meteen doet denken aan die video van Mika (tevens aan de artwork van Kanye West's Graduation album). Bewerkt: 25 augustus 2014 door SpacyColours Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.