Jump to content
Geplaatst:
comment_2230432

Welkom in het nieuwe beoordelingstopic voor clubs!

Het gaat simpel in zijn werk: ik plaats de naam van een voetbalclub, en degene na mij moet die ene club beoordelen en die plaatst vervolgens een nieuwe clubnaam.

Er gelden natuurlijk ook een paar regels, dit is namelijk geen Stamkroeg:

- Beargumenteer je mening, het is niet de bedoeling dat je gewoon "goed" of "slecht" zegt.

- Na een post van jezelf, mag je pas na 4 nieuwe posts opnieuw een club beoordelen.

Bv. :

Sevilla FC
Leuke club, heeft vaak echte kwaliteitsspelers, alleen jammer dat ze in Spanje niet echt een gevaar kunnen zijn voor de toppers.

------

Everton

Hopelijk is het duidelijk.

Ik trap dan af met: Manchester United

Veel plezier in dit topic ;)

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2230598

Eh ja, ik heb één wedstrijd van ze gezien en toen speelden ze als weekdieren, maar Gervinho is awesome en dientengevolge zijn hele club ook maar meteen.

Molde FK

Geplaatst:
comment_2231019

Atletico vind ik een fantastische club. Met de spelers die ze hebben, spelen ze fantastisch voetbal. Het kampioenschap heb ik ze dus ook van harte gegund.

--

BVB Dortmund.

Geplaatst:
comment_2232637

Even off topic. Crazy, deze club is het vaakst kampioen geworden in Frankrijk.

Celtic, prachtige club met een leuke sfeer. Het groen/wit is natuurlijk ook prachtig :puh: Enige min punt vind ik dat toen ze de kans kregen hun enige concurrent (Rangers) er uit te bonjouren dat ze het zonder enige schaamte gedaan hebben.

----------------------------------------

Getafe

Geplaatst:
comment_2232938

Ik vond het altijd een leuke club, maar ben van mening dat andere Spaanse clubs sneller gegroeid zijn dan Getafe. Daarnaast vind ik dat andere Spaanse clubs een mooiere sfeer hebben dan Getafe van tegenwoordig. Dit was een paar jaar geleden nog wel anders.

--

Sparta Praag.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2232984

Niet veel soeps, he. Ik verwachtte er vorig seizoen nog wel wat van, maar die verwachtingen zijn nu alweer weg. Geen grote namen gekocht, enkel grote namen verkocht en tsja zo kom je er niet. Blijft al bij al een heel prestigieuze club.

-----

RSC Anderlecht

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.