Jump to content
Geplaatst:
comment_2230432

Welkom in het nieuwe beoordelingstopic voor clubs!

Het gaat simpel in zijn werk: ik plaats de naam van een voetbalclub, en degene na mij moet die ene club beoordelen en die plaatst vervolgens een nieuwe clubnaam.

Er gelden natuurlijk ook een paar regels, dit is namelijk geen Stamkroeg:

- Beargumenteer je mening, het is niet de bedoeling dat je gewoon "goed" of "slecht" zegt.

- Na een post van jezelf, mag je pas na 4 nieuwe posts opnieuw een club beoordelen.

Bv. :

Sevilla FC
Leuke club, heeft vaak echte kwaliteitsspelers, alleen jammer dat ze in Spanje niet echt een gevaar kunnen zijn voor de toppers.

------

Everton

Hopelijk is het duidelijk.

Ik trap dan af met: Manchester United

Veel plezier in dit topic ;)

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2239510

Aparte vereniging, doodzonde dat ze Seedorf buiten hebben geflikkerd toen. Wel een elftal wat hoort te concurreren met Juventus.

De bazen boven baas;

PEC Zwolle!

• 2 maanden later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2262478

Aangezien het lang geleden is, breek ik even mijn eigen wet :bier:

Zwolle... Heb ik heel weinig mee. Is dat niet de club die Ajax vorig jaar hadden weggespeeld in de beker? Zo ja, dan is dat de enige herinnering die ik aan die club heb :puh:

Next up: Chelsea FC

• 4 weken later...
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
comment_2325696

Geweldige club en niet voor niets de beste club van Nederland afgelopen seizoen. Prachtige sfeer, leuke selectie en bovendien fantastische supporters. :tu:

----------------------------------------------------------------------------------

Valencia CF

Bewerkt: door KaiSkillzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.