Jump to content
Geplaatst:
comment_2231496

Tot mijn grote schrik is het talent achter vele mooie, grappige, talentvolle en integere GTA video's overleden. Op slechts 28 jarige leeftijd is Yeardley Diamond (Fernando Agapito jr.) overleden door een hartstilstand. Volgens zijn broer Francis was hij, ondanks het gebrek aan geld (en hierdoor gebrek aan hogere opleiding) een groot talent die ver boven andere uitstak en kon hij dankzij veel zelfstudie en grote passie dit soort fantastische filmpjes maken. Ik zal Yeardley Diamond zijn talentvolle gemodde GTA4 filmpjes en ook zijn humor gaan missen.

gallery_1_5_7278.jpg

21 december 1985 - 20 augustus 2014

---

Video van Yeardley Diamond waarbij hij een liedje van Michael Hollick (de stem van Niko Bellic) combineerde met beelden uit GTA4

Bron: Yeardley Diamond's Facebook via GTAForums.com

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2231497

In het topic die je ziet wanneer je 'mooie' aanklikt, staat zijn naam verkeerd geschreven.

Jammer dat zo'n talent zo jong van deze aardbodem moet verdwijnen. Hij had het ver kunnen schoppen vermoed ik.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2231499

Bijna deze vergeten. Beide hebben ook als trol-video gestaan als mensen onze admin interface probeerde te benaderen. traantjes.gif

Helaas is dit nieuwsbericht geen Rickroll. Ik ga echt zijn filmpjes heel erg missen. Bijna alle talentvolle grappige GTA4 filmpjes kwamen van hem.

Geplaatst:
comment_2231503

Dat is... zeer plots en zeer triest nieuws. Misschien niet mijn favoriete maker van dergelijke filmpjes, maar hij was zeker een zeer gemotiveerd individu en bracht echt wel enkele leuke dingen, werkelijk waar triest nieuws. Wauw...

Geplaatst:
comment_2231509

Wow da's echt raar, want ik keek zoveel video's van hem en de naam herken ik meteen. Ik schok wel ff toen ik dit las. :O Hij maakte geweldige video's!

Rest in Peace. :(

Geplaatst:
comment_2231578

Ik keek al vanaf jongs af aan naar zijn maffe video's en nu nog. Het idee dat er geen nieuwe meer komen maakt me niet blij :(

We gaan je missen yearly diamond... :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.