cyrus_beukbaard Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Ik vroeg me af of er nog meer mensen hier youtube videos maken? Hier eentje van mij voor de liefhebbers: Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Leuke video, trouwens hoe kom jij aan zoveel geld? Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2014 (bewerkt) Thanks. Er zijn meerdere manieren om geld te verdienen. Missies spelen en shark cards bijvoorbeeld, en ik heel wat missies gegrind met 2 characters... Als je m'n video leuk vond check dan ook de andere delen eens op m'n youtube kanaal... https://www.youtube.com/channel/UCMx3NPMk_fkyRjXwZNJggjQ Bewerkt: 4 september 2014 door cyrus_beukbaard Reageren
pietermaster Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Hoe filmen jullie dit? Camera voor beeldscherm? Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Ik gebruik de Elgato Game capture HD om boel te capturen op m'n PC... Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 waarom word er steeds ouwe gezegd? Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 hahahaha zo praten we nou eenmaal hier in Noord Holland... Reageren
coolguynl Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 gave video. en vet gave stunt met die motor in die garage te springen. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2014 thanks Laat me dan maar gelijk de andere delen hier posten voor de liefhebbers. Enjoy... Reageren
coolguynl Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 gewelidge video's hahahah. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Dank je. Er is meer in de maak... Reageren
Votair Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Dank je. Er is meer in de maak... Nice, misschien een idee om een politie rel te houden? Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 13 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2014 episode 4: Die sneeuw glitch is echt lachen zeker aan te raden. Kijken of jullie wel een vliegtuig in die shit kunnen landen... Reageren
coolguynl Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 grandios filmpje weer maar dit zijn geen glitches toch? dit zijn toch gewoon mods die dat doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.