Jump to content
Geplaatst:
comment_2231585

Welkom in de crew talk van The Criminal Legends!

Zoals velen al weten heb ik een crew opgericht genaamd The Criminal Legends.

Er zijn al redelijk wat aanmeldingen binnen gekomen waaronder van wat forumleden.

Onze crew is ook actief op Whatsapp d.m.v een groepswhatsapp. Er zijn natuurlijk

leden die niet in die groepswhatsapp zitten/willen maar toch actief willen zijn in de crew

buiten gta. Dus toen kwam bij mij het heldere moment om een crew talk te maken voor

The Criminal Legends! Hierin kunnen de leden lol maken, verhalen uitwisselen,

dingen bespreken over de maandelijkse crew meeting en meer!

Crew Talk Regels:

-Geen spam

-We schelden de andere leden niet uit en geven geen kritiek op elkaar

-Als je chagrijnig bent ga je dat hier niet laten merken

-We posten hier geen onzinnige dingen en foto's

-roddelen is verboden

-ruzies of problemen los je in privé op

-we houden het ten alle tijde gezellig!

Verder...

Heb je vragen/opmerkingen of heb

je interesse in die zogeheten 'Crew Whatsappgroep'?

Stuur me een berichtje en ik zal je verder helpen.

Nog geen lid van de crew en interesse?

Kijk vooral even in de onderstaande links:

http://www.gtaforum....iminal-legends/ of

http://socialclub.ro...riminal_legends

Ik wens alle leden veel praat plezier in deze crew talk! :*D

227089-full.thumb.jpeg.9ae3f7b501312dea781da92cd65c6866.jpeg
  • Reacties 2k
  • Bezichtigingen 211.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2441432

Wat een feest jongens. We hebben de vierde verjaardag van de crew op de beste manier gevierd die ik me kon bedenken. Allemaal bedankt voor de gezelligheid, en tot de volgende! :)

Qp8Te2UitUaU3U00ZIil0A_0_0_small.jpg.11486f94703a3709e222e069cc2df456.jpg

5af89d016013a_F22l0mE5PkiyPhEG_2iJrw_0_0_small(1).jpg.68f69977d1f024fc26ef7d3e9bc55ed2.jpg

yV3ZmF1-IkGJh8UbLK9oLw_0_0_small.jpg.b3dd9036d3fec01a03965cab44a58509.jpg

IMG-20180513-WA0011.jpg.19ca7e58d91f3b7a711e5c386061ca49.jpg

IMG-20180513-WA0014.jpg.52649ae8459bfb37cfce28e22253b7b3.jpg

• 5 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2442113

Hipster meeting was ook weer mooi jongens. Volgende keer alleen iets drukker, en dan niet aanmelden en vervolgens niet komen. Dat is een vrij kansloze houding waar we geen zak aan hebben. Mensen die er waren, bedankt. Einde vd maand nog een crew event en volgende maand meer. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2442281

5b30ce50251e9_USAspecial2018.thumb.png.8f33526f17bcc7935b90938117800461.png

Misschien handig om te melden dat de USA special van 8 juli de laatste activiteit is voor de zomer stop. Ivm de vakantie word er even niks georganiseerd, en gaan we pas vanaf september weer verder. Het zou dus leuk zijn dat je, wanneer je zou kunnen, zeker mee doet met de laatste special! :)🇺🇸

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2443885

Had het niet zozeer over de activiteit van de crew zelf hoor.

Avonds is er altijd wel iemand online waarmee je samen op een normale manier kan spelen. En zodra de meetings en overige activiteiten weer starten zal het weer drukker worden.

Het spel zelf (de updates) vind ik persoonlijk niet vernieuwend. Diverse missies of doeleinden worden continue in een nieuw jasje gestoken en uitgebracht, ze kunnen ook niet heel veel richtingen meer op, snap ik ook. Maar de activiteit bij veel spelers waaronder ikzelf wordt gewoon stukken minder door verveling. (continue grinden)

En GTAforum in het algemeen wordt steeds rustiger naarmate het spel ouder wordt en dat is jammer ;-)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2443890

Het spel samen spelen maakt het voor mij ook nog wel leuk, alleen vind ik er zelf geen zak aan. Beetje geld verdienen door elkaar te helpen en op z'n tijd een nieuw autootje kopen is nog wel vermakelijk, alleen voor de nieuwe futuristische bullshit hoef ik het niet te doen.

Vind al die nieuwe adversary modes bijvoorbeeld ook behoorlijk kaks de laatste tijd. Simpel in elkaar geflanste troep gemaakt dmv stunt props, niet mijn ding. Adversary modes als Slasher, Siege Mentality en Come out to play zijn dan nog steeds wel meesterlijk.

Gelukkig zijn er nog zat leuke dingen die we kunnen gebruiken voor de meetings. Na de vakantie (in september) komen er weer vette dingen aan die jullie zeker leuk gaan vinden. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.