ik zoek een legale download van Windows 8. Tegenwoordig krijg je bij geen enkele laptop meer een Windows CD terwijl je wel betaalt voor een licentie( ), maar zonder een ISO file kan ik dus nooit Windows herinstalleren op een nieuwe harde schijf(in dit geval een SSD).
Ik meende dat Windows legale ISO's had(voor 7 vond ik ze iig de vorige keer), maar nu vind ik er echt geen.
Alvast bedankt!
Mvg,
MP
Edit: Kan ik het volgende gewoon proberen? Op de SSD staat Windows 8 Pro geïnstalleerd. Als ik deze in m'n nieuwe laptop stop en 'm zo laat opstarten en 'm dan laat herinstalleren via Windows 8 zelf, zou dat lukken?
Hey,
ik zoek een legale download van Windows 8. Tegenwoordig krijg je bij geen enkele laptop meer een Windows CD terwijl je wel betaalt voor een licentie(
), maar zonder een ISO file kan ik dus nooit Windows herinstalleren op een nieuwe harde schijf(in dit geval een SSD).
Ik meende dat Windows legale ISO's had(voor 7 vond ik ze iig de vorige keer), maar nu vind ik er echt geen.
Alvast bedankt!
Mvg,
MP
Edit: Kan ik het volgende gewoon proberen? Op de SSD staat Windows 8 Pro geïnstalleerd. Als ik deze in m'n nieuwe laptop stop en 'm zo laat opstarten en 'm dan laat herinstalleren via Windows 8 zelf, zou dat lukken?
Bewerkt: door MegaPilot